» اخبار استان » ارومیه » ۱۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های آذربایجان غربی حذف شد
ارومیه
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

۱۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های آذربایجان غربی حذف شد

شهریور 29, 1402۹:۳۶ ب٫ظ 50

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از حذف قطعی 13 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش حرف رک، پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار درناسسی از حذف قطعی 13 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان آذربایجان غربی خبر داد و اظهارکرد: نقاط حادثه‌خیز کشور از دو طریق بازرسی‌های سالانه همکاران راهداری از جاده‌های کشور و بر اساس دستورالعمل‌های ایمنی راه‌ها احصاء و برای ایمن‌سازی آنها پروژه تعریف می‌شود.

وی ادامه داد: 24 نقطه در استان آذربایجان غربی شناسائی و به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ابلاغ شد که تاکنون 13 نقطه در سطح استان به‌صورت کامل رفع شده و پروژه ایمن‌سازی در این 13 نقطه اتمام یافته است.

آرامون خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه پروژه‌های ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز تنوع زیادی دارد و از اجرای حفاظ بتنی گرفته تا اصلاح شیب شیروانی را در برمی‌گیرد.

وی تصریح کرد:باتوجه‌به شناسائی نقاط جدید حادثه‌خیز در سطح استان و همچنین پروژه‌های ابلاغ شده به راهداری 10 پروژه دیگر نیز در دست اقدام است که بیش از 60 درصد این پروژه‌ها در مراحل پایانی قرار گرفته و به نقطه حذف نزدیک می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اصلاح شانه‌های پیچ ملالی واقع در محور میاندوآب – بوکان، پل مهلذان واقع در محور خوی – ماکو با پیشرفت ۹۵ درصد و پروژه شیخ لر واقع در محور بوکان – مهاباد با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مراحل انتهائی پروژه هستند و مابقی پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردار هستند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×