» اخبار استان » ۲۶ هزار دانش‌آموز در آذربایجان غربی چشم‌انتظار حمایت خیران هستند   
اخبار استان - تیتر یک - فرهنگی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی:

۲۶ هزار دانش‌آموز در آذربایجان غربی چشم‌انتظار حمایت خیران هستند   

شهریور 24, 1402۰:۱۶ ق٫ظ 30

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: ۲۶ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد چشم‌انتظار کمک خیران هستند.

رضا مهرافروز در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ با بیان اینکه، در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها در ۲۹۰ پایگاه امداد و مرکز نیکوکاری در حال برگزاری است، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها فرصت مغتنمی است که از طریق آن نیکوکاران می‌توانند دغدغه‌های تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله نخست بلافاصله بین نیازمندان استان توزیع  می‌شود، افزود: در حال حاضر ۲۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد.

مهرافروز با بیان اینکه یک هزار و ۲۱۸ دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارد، افزود: جشن عاطفه‌ها همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به‌منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی در این زمینه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی تصریح کرد: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور با همکاری آموزش‌وپرورش، صداوسیما، بسیج و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای ترویج انفاق و نوع‌دوستی است، اظهار کرد: مجموع کمک‌های خیرین و مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته را ۲۳ میلیارد ریال بود.

مهرافروز به روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: عموم مردم خیراندیش استان برای پیوستن به پویش جشن عاطفه‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ واریز و یا با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* نذورات خود را اهدا کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×