» اجتماعی » ۲۷ نفر حادثه دیدند و ۴ نفر مصدوم شدند
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
در جدال با سیل تابستانی آذربایجان غربی:

۲۷ نفر حادثه دیدند و ۴ نفر مصدوم شدند

مرداد 1, 1402۹:۵۰ ق٫ظ 60

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از وقوع سیل در استان خبر داد و گفت: تاکنون بر اثر وقوع سیل ۲۷ نفر حادثه دیده و چهار نفر مصدوم شدند.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: عصر روز گذشته، بر اثر بارش باران سیل‌آسای شمال استان آذربایجان غربی در شهرستان‌های چالدران و خوی و آب‌گرفتگی منازل و برخی معابر و بخش‌ها به ندای امداد هلال‌احمر گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی امدادی برای امدادرسانی به مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان چالدران، سه تیم عملیاتی از این شهرستان در دو روستای ارکوین و قره‌جه وران اقدام به تخلیه آب سه منزل مسکونی در این دو روستا کردند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: در روستاهای ارکوین و قره جه وران شهرستان چالدران ۹ منزل مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفت که در این تعداد به چهار خانواده آسیب‌دیده به استعداد ۲۷ نفر اقلام زیستی و قضایی تحویل گردید.

محبوبی تصریح کرد: در شهرستان خوی نیز جان چهار سرنشین خودروی واژگون شده بر اثر سیل نجات داده شد.

وی عنوان کرد: تیم عملیاتی شهرستان خوی باتوجه‌به سیل و آب‌گرفتگی در روستای آغباش این شهرستان به محل حادثه اعزام و اقدام به نجات جان چهار سرنشین خودروی پیکان‌وانت واژگون شده بر اثر سیل کردند و مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند، خوشبختانه در سیل این شهرستان تا به این لحظه گزارشی از آسیب به منازل مسکونی دریافت نشده است.

محبوبی تصریح کرد: عملیات امدادرسانی در شهرستان چالدران همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×