» پیشخوان » ۳ هزار سبد کالا بین مددجویان میاندوآبی توزیع شد
پیشخوان - میاندوآب
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب: 

۳ هزار سبد کالا بین مددجویان میاندوآبی توزیع شد

آذر 29, 1402۱۰:۲۷ ب٫ظ 60

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، سه هزار سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در آستانه شب یلدا، اقدامات لازم را برای تهیه میوه سبد کالا یلدایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری انجام دادیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: در این راستا سه هزار بسته کالایی تدارک دیده شد تا قبل از فرارسیدن شب یلدا در بین خانوارهای مددجو توزیع شود.

وی گفت: این تعداد سبد کالا با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران نیک‌اندیش میاندوآبی آماده و در بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت پوشش این نهاد به مناسبت شب یلدا توزیع شد.

چوپان نژاد تصریح کرد: این سبد کالایی شامل هندوانه، انار، سیب، پرتقال، شیرینی، مرغ، گوشت، روغن، برنج، ماکارونی و سایر ملزومان و اقلام شب یلدا است که در بین خانوارهای تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب تصریح کرد: ارزش این سبد کالایی در مجموع ۳۰ میلیارد ریال است.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین و مراکز نیکوکاری، اظهار کرد: خیران نیکوکار میاندوآبی همواره یارویاور نیازمندان هستند و در راستای رفع نیازهای محرومان، اقدامات و گام‌های خداپسندانه‌ای در این شهرستان به مناسبت‌های مختلف در طول سال بر می‌دارند و از همه آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×