» پیشخوان » ۴۵۰ میلیارد ریال برای رفع نوسان برق در میاندوآب هزینه شده است
جابجایی تیر برق های نایب کندی
پیشخوان - میاندوآب
رئیس اداره برق میاندوآب:

۴۵۰ میلیارد ریال برای رفع نوسان برق در میاندوآب هزینه شده است

مرداد 28, 1402۱:۵۰ ب٫ظ 50

رئیس اداره برق میاندوآب گفت: امسال تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال برای رفع نوسان برق در نقاط مختلف این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش حرف رک، خلیل خیری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تلاش کارکنان این اداره برای تأمین بدون مشکل برق برای مردم، اظهار کرد: در این راستا باتوجه‌به گرمای هوا و افزایش مصرف برق، تلاش برای رفع نوسانات برق را در اولویت قرار دادیم.

رئیس اداره برق میاندوآب افزود: در این راستا امسال برای رفع مشکل قطع و نوسان برق در شهرستان میاندوآب تا کنون ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هزینه هر ترانس برق حدود پنج میلیارد ریال است، گفت: این ترانس‌های برق در نقاط مختلف نصب شده تا مشکل نوسان و قطعی برق حل شود.

خیری هم چنین با تأکید بر همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در رعایت مدیریت مصرف برق، اظهار کرد: رعایت مدیریت مصرف برق یک امر ضروری است و از همه مردم و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه درخواست همکاری داریم.

رئیس اداره برق میاندوآب با اشاره به رصد کامل وضعیت مصرف برق در همه بخش‌های شهرستان، افزود: در این زمینه مصرف برق در تمام ادارات دولتی به‌صورت آنلاین پایش و رصد می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت بخش اداری موظف به کاهش مصرف برق حداقل ۳۰ درصدی در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری بوده و رعایت آن توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×