» اخبار استان » بوکان » ۸۵ درصد روستاهای بوکان از گاز شهری برخوردارند
بوکان گاز
بوکان - پیشخوان
انقلاب بزرگ گازرسانی به روستاهای بوکان؛

۸۵ درصد روستاهای بوکان از گاز شهری برخوردارند

خرداد 7, 1402۲:۲۷ ب٫ظ 60

رئیس اداره گاز بوکان از بهرمندی ۸۵ درصد روستاهای بوکان از نعمت گاز شهری خبر داد و آن را انقلاب در تاریخ پروژه‌های عمرانی بوکان دانست.

به گزارش حرف رک، رئیس اداره گاز بوکان در گفتگو با کانی پرس، گازرسانی‌ به روستاهای این شهرستان در دولت سیزدهم را انقلاب و نهضت خواند.

وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۸۰ روستای بوکان به شبکه ملی گاز شهری متصل شده‌اند.

اسماعیل رسول‌زاده با اشاره به وضعیت برخورداری روستاهای بوکان افزود: برابر داده‌ها و آمار، ۸۲ درصد روستاهای بوکان از نعمت گاز برخوردارند.

وی ادامه داد: این داده‌ها نشان می‌دهد که شهرستان بوکان در سطح استان از نظر برخورداری روستاها از نعمت گاز در رتبه اول قرار دارد.

رئیس اداره گاز بوکان عنوان کرد: ۲۳ روستای بوکان در حال اجرای عملیات گازرسانی هستند و احتمالا در هفته دولت این پروژه ها به اتمام برسد.

رسول‌زاده تصریح کرد: علاوه بر گازرسانی به 23 روستا، گازرسانی در ۱۱ روستای هم مسیر با کلتپه قرمیش نیز در حال پیمان‌سپاری است.

وی گفت: با اتمام پروژه های گازرسانی تا تابستان ۱۴۰۳ شاهد بهره‌مندی ۱۳۹ روستای بوکان از ۱۷۰ روستا از نعمت گاز خواهیم بود.

رئیس اداره گاز بوکان افزود: 22 روستا در محورهای درویشان، جوانمرد، ترکاشه جمبوغه و یاسکند در حال گازرسانی است.

رسول اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای اربنوس، اوینه‌چی، دوکچی، قلایچی، قرمیش، کانی‌سیران، گل‌تپه‌قرمیش، کانی‌کوزه‌له، کانی‌قلعه، کانی‌گرگه و گامیشان در حال پیمان‌سپاری است.

به گفته وی، ۹۸ درصد خانوار شهری نیز از نعمت گاز برخوردار که حاکی از وضعیت مطلوب گازرسانی در این شهرستان است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×