» اجتماعی » تحویل ۴۵۰ واحد مسکن به مددجویان پلدشتی
ساخت مسکن
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت خبر داد:

تحویل ۴۵۰ واحد مسکن به مددجویان پلدشتی

مهر 17, 1403۸:۰۰ ق٫ظ 10

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت گفت: طی ۱۰ سال گذشته، کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت بیش از ۴۵۰ واحد مسکن مددجویی را در نقاط مختلف شهرستان احداث و به مددجویان تحویل داده است.

نصرالله احمدنژاد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: طی ۱۰ سال گذشته، کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) پلدشت بیش از ۴۵۰ واحد مسکن مددجویی را در نقاط مختلف شهرستان احداث و به مددجویان تحویل داده است.

وی با تأکید بر تمرکز ویژه کمیته امداد بر حوزه مسکن در راستای برنامه‌های توانمندسازی، افزود: در سال جاری، ساخت ۲۸ واحد مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت پوشش آغاز شده است. هر یک از این واحدها در مساحتی به طول ۶۰ مترمربع احداث می‌شوند و برای هر واحد، بالغ بر ۱,۵۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می‌شود.

احمدنژاد همچنین اظهار کرد: مراحل ساخت ۶ واحد از این مساکن به اتمام رسیده و تلاش می‌شود تا مابقی واحدها نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسند. هزینه ساخت این واحدها بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

احمدنژاد همچنین به اهمیت مشارکت مردمی در این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم و خیرین نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف کمیته امداد دارد و با کمک‌های مردمی، می‌توانیم پروژه‌های بیشتری را به سرانجام برسانیم و خدمات بهتری به مددجویان ارائه دهیم.

وی افزود: در سال جاری، با همکاری خیرین و نهادهای مختلف، توانسته‌ایم منابع مالی بیشتری جذب کنیم که این امر به ما کمک کرده تا پروژه‌های مسکن و سایر برنامه‌های توانمندسازی را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

مدیر کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) پلدشت خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما این است که هیچ خانواده نیازمندی بدون سرپناه نباشد و همه مددجویان بتوانند در شرایطی مناسب و با کرامت زندگی کنند. امیدواریم با تلاش‌های مستمر و حمایت‌های مردمی، بتوانیم به این هدف دست یابیم.

گفتنی است کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در سال جاری برنامه دارد ۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و شهری احداث و به مددجویان تحت پوشش تحویل دهد. این اقدام، گامی مؤثر در بهبود وضعیت مسکن مددجویان در استان خواهد بود.

در سطح کشور نیز، امسال شاهد ساخت و تحویل بیش از ۹۹۸ واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند هستیم که بخشی از این واحدها مربوط به استان آذربایجان غربی است. این طرح نه‌تنها به تأمین مسکن مددجویان کمک می‌کند، بلکه گامی در جهت ارتقای جایگاه اجتماعی آنها نیز محسوب می‌شود.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×