» اخبار استان » شهادت سید صفی‌الدین اوج کینه‌توزی صهیونیست‌ها است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام جمعه اهل‌‌سنت ارومیه:

شهادت سید صفی‌الدین اوج کینه‌توزی صهیونیست‌ها است

آبان 3, 1403۲:۳۰ ب٫ظ 00

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: شهادت سید هاشم صفی‌الدین نشان‌دهنده عمق کینه‌توزی رژیم صهیونیستی است اما این جنایت‌ها هرگز جبهه مقاومت را متوقف نخواهد کرد.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ ضمن تسلیت شهادت مجاهد بزرگوار و عالم فاضل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شهادت سید هاشم صفی‌الدین نشان‌دهنده عمق دشمنی و کینه‌توزی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش با جبهه مقاومت و مردم آزاده است.

وی تصریح کرد: اما این جنایت‌ها، همان‌طور که در گذشته نتوانسته جبهه مقاومت را متوقف کند، در آینده نیز نخواهد توانست، مقاومت اسلامی لبنان و تمامی مبارزان راه حق، با تکیه بر ایمان و اخلاص، همچنان به مبارزه با ظلم و ستم ادامه خواهند داد.

امام‌ جمعه اهل‌سنت ارومیه تأکید کرد: در سایه راهنمایی‌های رهبران مقاومتی چون شهید صفی‌الدین، امت اسلام هر روز قوی‌تر می‌شود و دشمنان هرگز نخواهند توانست این روحیه را سرکوب کنند ما با تجدید عهد با آرمان‌های شهدای عزیز، اعلام می‌کنیم که آماده‌ایم تا در هر زمانی که نیاز باشد، به حمایت از جبهه مقاومت و آرمان‌های آن بپردازیم و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی، هیچ تلاشی را فروگذار نخواهیم کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: خون پاک این شهید بزرگوار و به همراه سید حسن نصرالله و یحیی سنوار همچون آبی بر درخت استوار مقاومت خواهد بود. این شهیدای والا مقام، ثابت کردند که ایمان، ایثار و فداکاری هرگز بی‌ثمر نخواهند ماند و مقاومت به قوت خود ادامه خواهد داد.

کلشی‌نژاد در ادامه افزود: این جنایات رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش، هرگز اراده مردم مظلوم و مقاوم را تضعیف نخواهد کرد خون این شهید بزرگ، مشعل فروزان مسیر مقاومت خواهد بود.

وی گفت: در این راه مقدس، نه تنها یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته می‌شود، بلکه هر قطره خون ریخته شده آنان، به منزله نوری است که مسیر پیش‌رو را برای نسل‌های آینده روشن‌تر می‌کند.

کلشی‌نژاد بیان کرد: این پیمان مقدس، تعهد ما به مبارزه با ظلم و ستم است و هیچ تهدید یا توطئه‌ای نمی‌تواند اراده ما را در ادامه این راه سست کند با ایمان به وعده الهی و پایداری در مسیر حق، تا تحقق کامل عدالت و آزادی، گام‌های استوار خود را برمی‌داریم.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×