» تازه های خبر » هفته دفاع‌مقدس از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است
تازه های خبر - مهاباد
فرماندار مهاباد:

هفته دفاع‌مقدس از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است

مهر 6, 1402۲:۰۰ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 50

فرماندار ویژه مهاباد گفت: هفته دفاع‌مقدس از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک به نقل از پایگاه خبری هالان 24؛ حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در آیین معنوی غبارروبی مزار شهدا، اظهار کرد: هفته دفاع‌مقدس از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع‌مقدس از مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند بنابرابن شهدای دفاع مقدس نمادی از شجاعت و استواری و عشق به وطن هستند.

فرماندار مهاباد افزود: شهدا هشت سال از خاک وطن و کیان اسلامی دفاع جانانه کردند و با جان‌ودل جنگیدند و در این مسیر گام نهادند و امروز همه مسئولان باید شهدا رو الگوی خود قرار دهند.

عباسی اظهار کرد: شهدا با خون پاک خودشان نهال انقلاب اسلامی را در مقابل طوفان‌های بسیار شدید حفظ‌کردن و به درخت تنومند تبدیل‌کردند و درود می‌فرستیم به روان پاک همه شهدای اسلامی ایران هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های ایرانیان است.

وی افزود: امام خمینی (ره) با مدیریت و رهبری جنگ در شرایط بسیار سخت به‌ویژه در سالهای نخستین به صورتی اداره کرد که دشمن نتوانست به اهداف خود برسد این جنگ برای کشور ایران یک دام بود اما با مدیریت امام خمینی (ره) این دام به یک فرصت باارزش تبدیل شد.

عباسی بیان کرد: مدیریت امام خمینی (ره)  الگوی منحصربه‌فردی از مدیریت بحران‌های سیاسی را نشان می‌دهد. این فرصت برای رشد کشور و پایداری اسلام کمک بزرگی کرد تا به خودکفایی برسیم این اقدامات امام خمینی (ره) در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

گفتنی است، مهاباد 770 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است؛ 100 ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود و تا 6مهر ادامه دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×