» اخبار استان » به‌خاطر رد صلاحیتم به اعتقاداتم پشت نمی‌کنم
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
نماینده ادوار مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

به‌خاطر رد صلاحیتم به اعتقاداتم پشت نمی‌کنم

بهمن 15, 1402۸:۲۰ ب٫ظ 20

نماینده ادوار مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: منِ قاضی‌پور قرار نیست به دلیل رد صلاحیتم به اعتقاداتم پشت کنم، من سرباز این انقلاب و نظام هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»؛ نادر قاضی‌پور عصر امروز در مراسم جشن انقلاب که در مسجد مهدی‌القدم ارومیه برگزار شد، با یادآوری دوران پیش از انقلاب اسلامی که به علت کمبود پزشک، نیازمند حضور پزشکان خارجی در کشور بودیم، اظهار کرد: بیشتر مردم از فرار مغزها در کشور صحبت می‌کنند؛ اما اگر نگاهی به متخصصان در حوزه پزشکی بیندازیم خواهیم فهمید که متخصصان پزشکی در چهار دهه گذشته ده‌ها برابر شده است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهپادی جز برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ماست؛ این پیشرفت‌ها به برکت ایثار شهدا حاصل شده و این روند پیش‌رونده باقدرت ادامه دارد و در زمینه موشک‌های نقطه‌زن هم می‌بینید که چه قدرت و پیشرفتی داریم.

نماینده ادوار مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان که به ما چیزی ندادند و نمی‌دهند و در روزهای اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسداران ماهواره نور را با موفقیت در مدار قرار دارد.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: همیشه از منتقدان دولت و برخی مسئولان بوده‌ام و اما این موارد باعث نمی‌شود که دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیرم.

وی با بیان اینکه در مجالس هشتم، نهم و دهم بیشترین سؤال، تذکر و استیضاح برای من بوده است، تصریح کرد: من این نظام و انقلاب را دوست دارم و برای اعتلای نظام اسلامی تلاش خواهم کرد.

قاضی‌پور تصریح کرد: ملت ایران از مشکلات معیشتی گلایه دارند؛ اما باید به افرادی که این معضلات را قابل‌حل نمی‌دانند، بگوییم که این موضوع قابل‌حل بوده و می‌توانیم با اتکا به علم و دانش و دورزدن تحریم‌ها بر مشکلات فائق بیایم.

نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسئله اقتصاد و معیشت مردم جزو اولویت‌های جامعه ایرانی است و اعتقاد بر این است که مسئولان برای رفع هرچه بهتر مشکلات کمر همت ببندند.

وی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی و در روزهایی که بسیاری افراد نگاه مثبتی به ورزش زنان نداشتند، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که زنان ایران بتوانند حضور در میادینی همچون بازی‌های آسیایی و المپیک را تجربه کنند؛ اما در میان تمام مخالفت‌ها کسانی بودند که با اعتقاد به‌ضرورت حضور زنان در عرصه ورزش، از محدودیت‌ها عبور کردند و حضور باحجاب زنان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی را پایه‌ریزی کردند.

قاضی‌پور به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ماجرای اغتشاشات اخیر بسیاری از افراد به‌ویژه سلبریتی‌ها ثابت کردند به دوران افول نزدیک شده‌اند؛ اما این فتنه‌های با دیگر بابصیرت و آگاهی مردم خنثی شد.

وی افزود: نظام و حکومت مال ماست، ما برای بقای نظام خون‌ها دادیم، دوستان و رفقایمان، شهدای عالی‌قدر مثل حمید و مهدی باکری و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی و سردار کاظمی را دادیم، به این آسانی مملکت را به دست نیاوردیم که به این آسانی از دست دهیم.

قاضی‌پور عنوان کرد: ما ولایت‌مدار هستیم و در اغتشاشات سال گذشته نیز همانند شیر از نظام و انقلاب دفاع کردیم.

وی بیان کرد: منِ قاضی‌پور قرار نیست به دلیل رد صلاحیتم به اعتقاداتم پشت کنم، من سرباز این انقلاب و نظام هستم.

قاضی‌پور با بیان اینکه، روسیه نزدیک‌ترین کشور به ایران اسلامی است و بیشترین خیانت‌ها علیه ما از سوی این کشور بوده است، گفت: بارها علیه این کشور در مجلس اعتراض کرده‌ام اگر منِ قاضی‌پور را به دلیل این موارد رد صلاحیت کرده‌اند، برایم گوار بوده و با جان‌ودل این رد صلاحیت را قبول دارم.

وی بیان کرد: ما خاک خود را روست داریم و برای حفظ این خاک هزاران شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان نگاه‌چپی به این کشور داشته باشند.

قاضی‌پور تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی به شهدا بی‌احترامی بکند، مملکت ما هر چه دارد از برکت خون همین شهدا است.

وی با بیان اینکه، جنگ آینده، جنگ نفت نیست؛ بلکه جنگ آب است، گفت: من بارها گفته‌ام و اکنون نیز می‌گویم، ستاد احیای دریاچه ارومیه، ستاد مرگ دریاچه ارومیه است، نمایندگان استان‌های گلستان، گیلان و مازندران باهمت خودشان انتقال آب از خزر را در برنامه ششم منتفی کردند، متأسفانه تاکنون هر تصمیمی از سوی مسئولان برای احیای دریاچه ارومیه گرفته شده است علیه این استان و احیای دریاچه بوده است.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه سال آینده با مشکل جدی آب در بخش کشاورزی و شرب مواجه خواهیم شد گفت: سال گذشته ۱۴۰ میلیون مترمکعب آب در سد شهرچایی ارومیه ذخیره‌سازی شده بود که متأسفانه این مقدار به ۴۶ میلیون مترمکعب کاهش‌یافته است.

وی افزود: هم اکنون دریاچه ارومیه یک میلیارد مترمکعب آب دارد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعب بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×