» اخبار استان » توسعه زیرساخت‌های مخابراتی اولویت آذربایجان‌غربی است
اخبار استان - اقتصادی - پیشخوان
سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی:

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی اولویت آذربایجان‌غربی است

آذر 27, 140311:15 ق.ظ 2۰

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی گفت: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و گسترش خدمات باند پهن از اولویت‌های اصلی ماست و تلاش داریم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، نیاز مشتریان را برآورده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ صبح امروز سیزدهمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) با حضور سرپرست مخابرات منطقه، معاونین، مدیران و رؤسای ادارات در سالن اجتماعات مخابرات برگزار شد و موضوعات مهمی از جمله بررسی وضعیت کنونی خدمات‌رسانی مخابراتی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌های عملکردی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

بهمن اسمعیل‌زاده، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان در زمینه توسعه پروژه‌های فیبر نوری و ارائه خدمات باند پهن به مشتریان، بر ضرورت استفاده از راهکارهای هوشمندسازی در فرآیند ثبت‌نام سرویس‌های مخابراتی تأکید کرد و اظهار داشت: به منظور تسریع در دایری خدمات و تسهیل فرآیندهای ثبت‌نامی، باید از نرم‌افزارهای خودکار و سامانه‌های هوشمند استفاده شود تا ضمن افزایش سرعت، رضایت مشتریان نیز ارتقاء یابد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و تعهدات مخابرات منطقه در حوزه دایری سرویس‌های FTTH و دیگر خدمات مخابراتی، خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای توسعه خدمات فیبر نوری در سطح استان استفاده کنیم تا ضمن گسترش زیرساخت‌های ارتباطی، امکان دسترسی پایدار به سرویس‌های با کیفیت برای تمامی مشترکین فراهم شود.

وی افزود: با توجه به نیاز روزافزون مردم به سرویس‌های باند پهن و ارتباطات پرسرعت، توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه یک اولویت مهم به شمار می‌رود.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با تأکید بر ضرورت ارتقاء شاخص‌های مخابراتی در استان گفت: لازم است با انجام آسیب‌شناسی دقیق در تمامی شاخص‌های عملکردی، نقاط ضعف شناسایی و اصلاح شوند تا بتوانیم جایگاه مخابرات منطقه را در سطح ملی و استانی ارتقاء دهیم.

وی بیان کرد: ارتقاء شاخص‌ها نه‌تنها به بهبود کیفیت خدمات کمک می‌کند، بلکه موجب افزایش اعتماد عمومی به خدمات‌رسانی مخابرات خواهد شد.

اسمعیل‌زاده در ادامه سخنان خود به اهمیت کاهش مدت‌زمان خرابی سرویس‌ها و بهبود شاخص لاوصولی اشاره کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر، زمان رفع خرابی‌ها را به حداقل برسانیم و برای کاهش مطالبات معوق اقدامات لازم را انجام دهیم این دو حوزه تأثیر مستقیمی بر رضایت مشتریان و بهبود وضعیت درآمدی شرکت دارد و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در پایان جلسه، وضعیت اجرای مصوبات جلسات قبلی و میزان پیشرفت در دایری سرویس‌های مخابراتی در شهرستان‌های مختلف استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران حوزه‌های مختلف گزارش جامعی از عملکرد خود در زمینه توسعه خدمات، رفع موانع و چالش‌های موجود ارائه کردند همچنین، برنامه‌های آینده برای بهبود وضعیت موجود و توسعه خدمات باند پهن با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها به‌طور مفصل تشریح شد.

گفتنی است که؛ سیزدهمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) در مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، نقطه عطفی در مسیر توسعه خدمات مخابراتی و ارتقاء شاخص‌های عملکردی این مجموعه محسوب می‌شود.

تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود، هوشمندسازی فرآیندها و توسعه خدمات FTTH از جمله اهداف اصلی این نشست بود که تحقق آن‌ها می‌تواند گامی مؤثر در ارتقاء سطح کیفی خدمات مخابراتی به مشتریان استان باشد.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×