» اجتماعی » ۲۷۰۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رسیدگی شد
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد:

۲۷۰۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رسیدگی شد

تیر 12, 1402۷:۳۰ ق٫ظ 60

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به دو هزار و ۷۳۰ فقره پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ با بیان اینکه از ابتدای سال جاری به دو هزار و ۷۳۰ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا، بهداشت و دارو و درمان شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

وی افزود: شعب تعزیرات حکومتی استان در رسیدگی به این تعداد پرونده متخلفان را به پرداخت ۶۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از صدور مجازات‌های غیرنقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالاهای قاچاق، تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور کرده پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی متخلفین برای برخی از متخلفان خبر داد.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

به گزارش حرف رک؛ سالانه ده‌ها میلیارد تومان کالای قاچاق در آذربایجان غربی شناسایی و کشف می شود.

آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×