» پیشخوان » آسفالت‌ریزی خیابان «لیلان چای» میاندوآب آغاز شد
پیشخوان - میاندوآب
شهردار میاندوآب:

آسفالت‌ریزی خیابان «لیلان چای» میاندوآب آغاز شد

آذر 7, 1402 30

شهردار میاندوآب گفت: کار آسفالت خیابان «لیلان چای» پس از مدت‌ها انتظار در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: پروژه زیر سازی و آسفالت خیابان «لیلان چای» به همت اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری آغاز شد.

شهردار میاندوآب با اشاره به وضعیت نامناسب خیابان لیلان چای و پیگیری‌های مردمی در این زمینه، گفت: عملیات روکش آسفالت خیابان «لیلان چای» پس از زیرسازی و به دلیل وضعیت بد این خیابان شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، افزود: مانند ماه‌های گذشته پروژه آسفالت خیابان‌ها با شتاب ادامه داشته و اجرای آن به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

محمدزاده تصریح کرد: در کنار خیابان لیلان چای، عملیات روکش آسفالت کوی تقی‌آباد نیز به دلیل وضعیت بد این خیابان شروع شده است.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: ترمیم و روکش آسفالت معابر طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص شده در دستور کار قرار دارد و به دلیل شروع فصل بارش باید با سرعت انجام شود.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×