» اخبار استان » اشنویه » آسفالت بیش از ۹۰ درصد معابر اشنویه
آسفالت اشنویه
اشنویه - پیشخوان - گفتگو
شهردار اشنویه خبر داد:

آسفالت بیش از ۹۰ درصد معابر اشنویه

اسفند 1, 1402 30

شهردار اشنویه گفت: برای کاهش هزینه آسفالت و افزایش حجم آسفالت معابر شهرستان، کارخانه فرسوده قیر و آسفالت شهرستان با تلاش متخصصان به چرخه تولید برگشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، انور سعیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی «هه‌وال شنو» اظهار کرد: از سال ۱۴۰۱ سعی کردیم بیشترین تلاشمان را کنیم تا با کمترین هزینه بیشترین آسفالت را در شهرستان اشنویه انجام دهیم، ازاین‌رو کارخانه‌ قیر و آسفالت که فرسوده شده بود و علی‌رغم مشکلاتی که داشت با رفع ایرادات برای کاهش هزینه‌ها و افزایش میزان آسفالت راه‌اندازی شد و برگرداندن این کارخانه آسفالت به چرخه تولید با وجود مشکلات فراوان، با تلاش‌ها و مشقات زیاد انجام گرفت.

شهردار اشنویه افزود: سال گذشته حدوداً ۶۰ درصد معابر امیرآباد را آسفالت شد، منطقه که وضعیت بسیار نامناسبی داشت و یکی از محلاتی بود که بیشترین مشکلات را در شهر داشت، امسال نیز این پروژه برای تکمیل ادامه داشت، علاوه بر امیرآباد محله‌ها و پروژه‌های دیگری در زمینه ارائه خدمات شهری انجام گرفت، پروژه‌های از قبیل آسفالت خیابان ۱۶ متری، ۱۲ متری و محله شوانی همه انجام شده مگر این که کوچه‌هایی که مشکل دارند، مثلاً احتمال تخریب دارند، تعریضی یا موانعی دارند غیر از این‌ها تمام معابر این محله را آسفالت کرده‌ایم.

سعیدی با اشاره به کارهای انجام شده شهرداری در بحث آسفالت محیط داخلی شهر، بیان کرد: در داخل شهر بیشتر معابر خاکی را آسفالت کرده‌ایم، بیش از ۹۵ درصد معابر خاکی شهرستان اشنویه در مدت دو سال آسفالت شده است، این اقدام مؤثر در راستای ارائه خدمات یکسان به شهروندان است و به مناطق حاشیه هم توجه ویژه‌ای شده است تا بتوانیم سطح رفاه نسبی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: خیابان کمربندی شهید مطهری وضعیت بسیار نامناسبی داشت که آنجا را هم آسفالت کشی انجام شد و به اتمام رسید، محله مجیدآباد یکی دیگر از محلات حاشیه شهر است با تلاش‌های فراوان آسفالت کشی این منطقه هم انجام گرفت. کوچه‌های پشت آتش‌نشانی هم آسفالت کشی شد.

شهردار اشنویه در بحث لکه‌گیری معابر و کوچه‌های اشنویه، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد کوچه‌های شهرستان، محله به محله لکه‌گیری شده و چاله‌ها و ایرادات آسفالت محلات برطرف شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در بحث خدمات شهری بدون هیچ تبعیضی به‌صورت محله به محله کارها انجام می‌شود و چند کوچه باقی‌مانده هم دراسرع‌وقت ایراداتشان رفع خواهد شد.

انور سعیدی دررابطه‌با سرانه فضای سبز شهرستان اشنویه، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های توسعه، افزایش فضای سبز است در این دو سال پیروی ارائه خدمات شهری به شهروندان، توانسته‌ایم سرانه فضای سبز اشنویه را ارتقا دهیم و حدود ۶۰ سانتی‌متر سرانه فضای سبز در این شهرستان ارتقا داشته است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×