» پیشخوان » آسفالت و بهسازی آرامستان باغ فردوس مهاباد
پیشخوان - گفتگو - مهاباد
مسئول واحد آسفالت شهرداری مهاباد:

آسفالت و بهسازی آرامستان باغ فردوس مهاباد

آذر 8, 1402 زمان مطالعه: 1 20

مسئول واحد آسفالت شهرداری مهاباد گفت: دو هزار و ۵۰۰ مترمربع آرامستان باغ فردوس مهاباد بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» هیوا نوذری در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: باتوجه‌به وضعیت خاکی بودن بخشی از آرامستان باغ فردوس مهاباد، شهرداری تصمیم گرفته است که قسمت‌های خاکی این آرامستان را آسفالت کند این تصمیم به‌منظور بهبود و بهینه‌سازی معابر آرامستان اتخاذ شده است تا مشکلات مربوط به خاکی بودن بخش بالادست باغ فردوس رفع شود.

وی تصریح کرد: این پروژه باهدف ایجاد شرایط بهتر برای تسریع در رفت‌وآمد شهروندان و افزایش راحتی و رضایت مردم شهر در دستور کار واحد آسفالت شهرداری قرار گرفته است.

مسئول واحد آسفالت شهرداری مهاباد بیان کرد: در این عملیات دو هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابرعمومی آرامستان باغ فردوس و معابر خاکی منتهی به آپارتمان‌های مهر با طول ۶۰۰ متر و عرض ۱۲ متر آسفالت‌ریزی شده است.

وی افزود: سال گذشته، شهرداری مهاباد سه هزار تن قیر رایگان برای ترمیم معابر سطح شهر دریافت کرد که این اقدام نشان از توجه و پشتیبانی قابل‌توجه مسئولین به بهبود وضعیت معابر شهرستان است.

 نوذری اظهار کرد: آسفالت کردن معابر و کوچه و خیابان‌های سطح شهر یک فرایند مهم در توسعه شهری و بهبود زیرساخت‌های شهری است و همچنین آسفالت کردن این معابر باعث افزایش راحتی شهروندان در تردد و حمل‌ونقل عمومی و خصوصی می‌شود.

وی در پایان افزود: همچنین، آسفالت کردن معابر باعث بهبود زیبایی شهر می‌شود و همچنین باعث کاهش گردوغبار و جلوگیری از سست‌شدن خاک و لغزندگی در فصل باران و برف می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×