» اخبار استان » آشوریان شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه:

آشوریان شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند

اسفند 9, 1402 20

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: جامعه آشوریان حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند.

داریاووش عزیزیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» در خصوص مشارکت آشوریان در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: انتخابات حق طبیعی مردم است و مردم با حضور در انتخابات حق طبیعی خود را قانونی مشخص می‌کنند.

وی تصریح کرد: جامعه آشوریان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در انتخابات مختلف مشارکت و حضور گسترده داشته‌اند و رای خود را با افتخار برای سربلندی ایران به صندوق انداخته‌اند در این دوره از انتخابات نیز جامعه آشوریان حضور پرشور داشته و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه حضور در انتخابات ۱۱ اسفند را به عنوان وظیفه ملی بر دوش همه ایرانیان دانست و اظهار کرد: مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی، روحیه مطالبه‌گری و همدلی در جامعه را بیش از پیش تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: ما همواره از جامعه و هم‌کیشان خود دعوت کرده و می‌کنیم تا با مشارکت حداکثری در انتخابات، دوشادوش سایر ادیان الهی، اقوام ‌و مردم ایران پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

عزیزیان بیان کرد: دشمنان تمام سعی خود را برای کاهش مشارکت در انتخابات به‌کار گرفته‌اند و به دنبال یاس و ناامیدی هستند، حرف‌های نا‌مربوط نباید موجب کاهش مشارکت شود، امروز دشمنان ایران به دنبال این هستند که کاهش مشارکت در انتخابات رقم بخورد، اما خواست امامین انقلاب و شهدا این است که درصحنه باشیم.

وی اظهار کرد: بدون تردید همه حضور باشکوه مردم در این انتخابات را خواهند دید و آنچه که باعث عصبانیت دشمنان است همین حضور پررنگ در این صحنه است.

عزیزیان با بیان اینکه از مردم تقاضا دارم با تفکر و اندیشه باز فرد اصلح را انتخاب کنند، اظهار کرد: امیدواریم؛ این انتخابات برگ جدیدی باشد برای تمام اتفاقات خوبی که در این استان نیز خواهد افتاد.

وی بیان کرد: امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باشیم.

به گزارش حرف رک؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×