» اخبار استان » ارومیه » آغاز طرح نظارتی تعزیرات ویژه بازار شب یلدا آذربایجان‌غربی
ارومیه - اقتصادی - پیشخوان - گفتگو
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خبر داد:

آغاز طرح نظارتی تعزیرات ویژه بازار شب یلدا آذربایجان‌غربی

آذر 20, 1402 50

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت:طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از 15 آذرماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌غربی آغاز و تا 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از 15 آذرماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی آغاز و تا 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا باهدف نظارت بر بازار میوه، آجیل، شیرینی، خشکبار و گوشت در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از 15 آذر تا 30 آذر ادامه دارد. این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، کنترل بازار، و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گران‌فروشی با همکاری دستگاه‌های نظارتی از قبیل جهاد، صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

نجف‌زاده گفت: باتوجه‌به اختیارات قانونی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر 10 برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شعب تعزیرات حکومتی به همراهی بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله سازمان صمت، بسیج اصناف، اتاق اصناف، پلیس امنیت، در غالب اکیپ‌های گشت‌های مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی بازرسی و در صورت مشاهده تخلف پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف دراین‌خصوص را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×