» اقتصادی » آغاز طرح نظارت بر تنظیم بازار در سلماس
اقتصادی - پیشخوان - سلماس - گفتگو
معاون فرماندار سلماس خبر داد:

آغاز طرح نظارت بر تنظیم بازار در سلماس

بهمن 28, 1402 20

معاون فرماندار سلماس گفت: طرح نظارت ویژه بر بازار ماه مبارک رمضان و نوروز در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از سلماس پیام، معصوم‌زادگان معاون فرماندار سلماس در ستاد تنظیم بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این طرح ۲۵ نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری با همکاری تعزیرات حکومتی سلماس به بازرسی از سردخانه‌ها، انبارهای نگهداری کالا، واحدهای صنفی و تولیدی، دفاتر آژانس‌های مسافرتی و خدمات حمل‌ونقل بین‌شهری، میادین میوه و تره‌بار نظارت خواهند کرد.

وی افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخوردهای لازم را با متخلفان انجام خواهد شد.

معصوم‌زادگاه گفت: در حوزه اصناف تاکنون ۱۰ واحد صنفی سلماس برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند و حاضر هستند کالای خود را با تخفیف ۱۰ درصدی برای شهروندان عرضه کنند.

معاون فرماندار سلماس افزود: مقدار ۱۵۰ تن پرتقال و ۵۰ تن سیب شب عید با نرخ مصوب دولتی در سلماس توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: این مقدار میوه در ایام پایانی سال در مکان‌های موردنظر توزیع می‌شود.

معصوم‌زادگان توزیع کالاهای پر مصرف ایام نوروز شامل برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ را از دیگر برنامه‌های ستاد تنظیم بازار در سلماس ذکر کرد و گفت: توزیع این اقلام با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها با نرخ مصوب دولتی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

معاون فرماندار سلماس از اهتمام ستاد تنظیم بازار نسبت به تأمین نیازهای مردم و مساعدت نسبت به بازاریان و اصناف خبر داد و گفت: در سایه همدلی، انسجام و هم‌افزایی می‌توان بازار را با حضور و همراهی کسبه و اصناف تنظیم نموده و به ثبات رساند و باعث رضایتمندی مردم و بازاریان شد.

وی در پایان بیان کرد: نقش اقدامات نظارتی تعزیرات حکومتی در آرامش بازار از اهمیت ویژه برخوردار است و باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود، اقدامات نظارتی تعزیرات حکومتی بازدارنده است و در حفظ ثبات بازار تأثیرگذار است؛ بنابراین باید نظارت را به‌صورت جدی در دستور کار قرارداد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×