» اخبار استان » تکاب » آغاز فعالیت گروه های جهادی طرح شهید عجمیان در تکاب
تکاب

آغاز فعالیت گروه های جهادی طرح شهید عجمیان در تکاب

تیر 7, 1402 40

سه گروه جهادی دانش آموزی برای شاداب سازی و تعمیر تجهیزات مرکز آموزشی شهرستان در قالب طرح شهید عجمیان فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش حرف رُک به نقل از شیز، حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه تکاب در آئین آغاز طرح شهید عجمیان گفت: یکی از رموز موفقیت مسلمین از صدر اسلام تاکنون روی آوردن به جهاد و کار جهادی در عمران و آبادانی و امداد رسانی به هم نوعان بوده است.

امام جمعه تکاب افزود: روی آوردن نسل دانش آموزی شهرستان به شاداب سازی و تعمیر تجهیزات آموزشی و فضاهای آموزشی نشأت گرفته از روحیه جهادی جوانان ماست و همگامی و همراهی دانش آموزان با گروههای جهادی در شاداب سازی مراکز آموزشی کاری ارزشمند و درخور ستایش است.

سلیمان نظری سرپرست اداره آموزش و پرورش تکاب گفت: ایجاد روحیه تعاون ، همکاری، مسؤلیت اجتماعی، کار و کوشش و همچنین حرکت جهادی در بین دانش آموزان از اهداف طرح شهید عجمیان می باشد.

نظری افزود: استفاده از ظرفیت های هنرستان های کاردانش، فنی و حرفه ای و بهره وری از مهارت دانش آموختگان این مراکز در راستای شاداب سازی فضاهای آموزشی و تعمیرات تجهیزاتی آنها، از اهداف دیگر طرح شهید عجمیان می باشد‌.

صیاد کرامتی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: ۲۱۰ گروه جهادی ثبت شده در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ساماندهی و در بسیج سازندگی رده های مقاومت، پایگاهها و حوزه های مقاومت و ناحیه در مناسبت های مختلف و در عرصه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

کرامتی افزود: ۱۹ گروه جهادی در سطح بسیج دانش آموزی ثبت شده و مشغول فعالیت هستند و در طرح شهید عجمیان ۳ گروه جهادی اعلام آمادگی کرده اند تا با مشارکت آموزش و پرورش و سایر ارگانها و نهادها به فعالیت بپردازند.

در پایان از تعدادی از مدارس هدف برای شاداب سازی در طرح شهید عجمیان بازدید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×