» اجتماعی » آیت الله بهشتی لذت عدالت را به مردم چشاند
اجتماعی - ارومیه - پیشخوان - گفتگو
نماینده مردم ارومیه در مجلس:

آیت الله بهشتی لذت عدالت را به مردم چشاند

تیر 7, 1402 10

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله بهشتی تنها رئیس قوه قضائیه بود که بعد از انقلاب اسلامی توانست لذت عدالت را به مردم بچشاند.

به گزارش حرف رک به نقل از اروم tv،سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv اظهار داشت: ایت الله بهشتی تنها رئیس قوه قضائیه بود که بعد از انقلاب اسلامی توانست لذت عدالت را به کام مردم بچشاند.

وی تصریح کرد: قوانینی که با تلاش‌های ایشان تصویب و قضاتی که توسط ایشان جذب قوه قضاییه شدندتوانست عدالت را در جامعه برقرار کند.

ذاکر ادامه داد: زمانی که دشمن متوجه شخصیت علمی و شخصیت حقوقی و جهانی ایشان شد او را زیر نظر گرفت در این راستا متوجه شد اگر این شخصیت ادامه داشته و بقا پیدا کند نقش مؤثری در مبارزه با استکبار جهانی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین منافقین مزدور تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته و اقدام به ترور ایشان و همراهانش کردند.

ذاکر با بیان اینکه دشمن با این ترور می‌خواست ارکان نظام را متزلزل کند گفت: دشمنان از دین مبین اسلام و اراده امام خمینی و اراده امت اسلامی غافل بودند و بنابراین نتوانستند به افکار شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: جنایات آمریکا و منافقین همچنان ادامه دارد و هنوز درس عبرت نگرفته و درکی از مقاومت مردم ندارند و همچنان نظام جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی مصمم هستند دست‌های دشمنان را از کشور کوتاه کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به منویات رهبری بایستی مردم و جوانان و نسل‌های جدید را از عقاید و افکار منافقین آگاه کرد چرا که غفلت از آنان موجب می‌شود دشمنان از دین الهی سو استفاده کرده و خیانت پشت خیانت انجام دهند.

ذاکر گفت: آمریکا در راستای حفظ منافع خود به ایجاد اختلاف بین مسلمانان و برخورد با نظام جمهوری اسلامی انجام داده و تزریق مالی و حمایت‌های از منافقین و افرادی همچون صدام که به هیچ قوانین ملی و کشوری جهانی پایبند نبود کرده است.

وی تصرییح کرد: صدام فردی بود از بدترین سلاح جنگی که بمب شیمیایی بود علیه کودکان و زنان و مردان مظلوم سردشت استفاده کرد تا مردم از خواسته‌های خود دست بکشد؛ اما غافل از اینکه نظام برای مردم است و مسئولین به‌عنوان خادمین در کنار مردم هستند و به ارائه خدمت می‌پردازند.

ذاکر خاطرنشان کرد: دشمنان خواستند با استفاده از بمب‌های شیمیایی و کشتار دسته‌جمعی مردم را از خواسته‌های خود و حمایت از نظام دست بردارندغافل از اینکه مردم هیچ‌گاه از عقاید خود دست برنخواهند داشت.

 

وی تاکید کرد:حقوق قانونی مردم آسیب‌دیده از بمباران شیمیای که هزینه بسیاری برای کشور و مردم ایجاد کرده بایستی از طرف دشمن پرداخت شود و دشمنان بایستی مجازات شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×