» اجتماعی » ابعاد شخصیتی امام خمینی باید برای جامعه به خصوص جوانان تبیین شود
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو

ابعاد شخصیتی امام خمینی باید برای جامعه به خصوص جوانان تبیین شود

خرداد 14, 1402 20

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مسئولان وظیفه دارند ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) را برای جامعه به‌خصوص جوانان تبیین کنند.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ با تسلیت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی و در راس آن امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران هستند.

وی تصریح کرد: چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جان‌گداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر خواهد بود.

وی گفت: شخصیت بی‌بدیل امام راحل نشأت گرفته از قیام عاشورا و نهضت اباعبدالله الحسین (ع) بود که نه‌تنها برای مسلمانان ایران بلکه برای تمامی آزادی‌خواهان دنیا منشأ حرکت است.

عتباتی افزود: بنابراین در چنین روزی حرکت و آثار تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در جای‌جای جغرافیای جهان و منطقه شاهد هستیم و مشاهده می‌کنیم.

وی بیان کرد: حرکت امام راحل نشان داد که باتکیه‌بر مردم و با نشان‌دادن مسیر صحیح به مردم راه رستگاری و پیروزی وجود دارد.

عتباتی افزود: تمامی روزها و هفته‌ها متعلق به امام راحل است امروز هم بهانه‌ای است تا جایگاه و شخصیت ایشان را به نسل جدید تبیین کنیم.

رئیس دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) برای جامعه به‌خصوص جوانان تبیین کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×