» اخبار استان » اشنویه » اثبات وفاداری مردم اشنویه به انقلاب اسلامی
اشنویه - پیشخوان

اثبات وفاداری مردم اشنویه به انقلاب اسلامی

بهمن 22, 1402 30

امروز مردم اشنویه بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی کشور ثابت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» و به نقل از «هه‌وال شنو»، امروز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، خیابان‌های اشنویه شاهد خیل عظیمی از مردم ولایی بود که برای حمایت از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی آمده بودند.

بی‌شک حماسه امروز را می‌توان مصداقی از حضور همه‌جانبه و حداکثری مردم برشمرد. تماشای حضور افراد پا به سن گذاشته در کنار جوانان دهه هشتادی، حس همدلی، قدرت و اقتدار حاصل از راهپیمایی را دوچندان می‌کرد. افرادی که با وجود سن زیاد پا به میدان گذاشته بودند و آمده بودند، همان کسانی که ظلم‌های سلسله پهلوی به مردم را به چشم دیده بودند و برای چهل و پنجمین بار پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار جوانان با سر دادن شعار جشن گرفتند.

 

حضور پر رنگ دهه نودی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشنویه

دهه نودی‌ها با حضورشان سیلی دیگری بر دهان یاوه‌گویان مستکبر زده بودند. آنان با پیام «ایران عزیزمان شکست نمی‌خورد» به راهپیمایی آمده بودند تا با حضورشان، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به رخ همگان بکشند، کودکانی که نشان دادند پیرو انقلاب اسلامی و آرمان‌هایشان هستند.

 

با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم همچنان به انقلاب وفاداراند

ماموستا رسولی امام‌جمعه اشنویه درباره حضور پرشور اهالی اشنویه اظهار کرد: مردم با اینکه نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی انتقاد دارند؛ اما در حمایت از نظام به خیابان‌ها آمده‌اند. همین مردم به جهت وفاداری‌شان نسبت به انقلاب، ۱۱ اسفند‌ماه نیز حضوری پرشکوه در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

 

حضور ما مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم است

خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی هه‌وال شنو، در مسیر راهپیمایی، پای صحبت‌های مردم و مسئولین نشسته؛ و از اهداف آن‌ها برای شرکت در راهپیمایی پرسیدند.

خالد مولودی بنّا و کارگر ساختمانی که با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آمده بود، در پاسخ به اینکه چرا در راهپیمایی شرکت کرده‌ای؛ گفت: آمده‌ام تا مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل باشم و نشان دهم که مردم ایران پشت نظام و کشورشان ایستاده‌‌اند. وی در ادامه بیان کرد: پیر و جوان امروز در این راهپیمایی شرکت کردند تا نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

راهپیمایی امروز در اشنویه شاهد کشاورز شریفی بود که برخلاف تمام مشکلات، برای حمایت از کشورش به خیابان آمده بود. قادر محمودی درباره علت شرکتش در راهپیمایی گفت: آمده‌ایم تا بار دیگر نشان دهیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. جوانان ما آگاه شده‌اند و گول تبلیغات رسانه‌ای دشمن را هم نخواهند خورد. ایرانِ امروز، قدرتمند‌تر از آن است که آمریکا جرئت حمله به آن را داشته باشد.

مردم اشنویه با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر نشان دادند که پیروی انقلاب و آرمان‌هایش هستند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×