» اجتماعی » اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

خرداد 22, 1402 30

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح از دهک یک تا نهم را به‌صورت اختیاری شامل می‌شود . 

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، علی دهقان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از  اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح از دهک یک تا نهم را به‌صورت اختیاری شامل می‌شود که شارژ کارت اعتباری در جهت خرید کالا از اول ماه را در برمی‌گیرد.

وی افزود: فاز جدید ٢٠ درصد یارانه‌بگیران و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این طرح ۴٠٨ فروشگاه زنجیره‌ای و یک هزار و  ۴۷۷ فروشگاه خرد طرف قرارداد و متصل به شبکه هستند.

وی به کد دستوری ” ستاره ۵٠٠ ١۴۵٣ مربع ” اشاره و تصریح کرد: شبکه ملی اعتبار ” شما ” از بازار و مایکت برای معرفی فروشگاه‌ها و اجناس موجود و باقی‌مانده اعتبار قابل‌نصب است.

دهقان با بیان اینکه، در جهت ثبات بازار و کاهش تورم در صدد افزایش مبلغ اعتبار است، عنوان کرد: از زمان اجرای طرح تاکنون ٣٣ هزار و ٧٠ خانوار با ۴٨ هزار و ۶٠٠ تراکنش تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تأکید کرد: در فاز اول فقط مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد را شامل می‌شود که می‌توانند ١١ کالای زیر را هر جمله شیر، پنیر، تخم‌مرغ، انواع گوشت، برنج ایرانی، حبوبات، ماست، قند و شکر خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×