» پیشخوان » ادعای حقوق بشر آمریکا یک دروغ‌ بزرگ است
پیشخوان - سیاسی - شاهین دژ
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ:

ادعای حقوق بشر آمریکا یک دروغ‌ بزرگ است

تیر 11, 1402 60

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: ادعای حمایت از حقوق بشر توسط آمریکای جنایت‌کار، یکی از دروغ‌های بزرگ است.

به گزارش حرف رک، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، عصر شنبه در نشست روشنگری حقوق بشر آمریکایی با بازخوانی حوادث گذشته و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای تیرماه، عنوان کرد: ادعای حمایت از حقوق بشر توسط آمریکای جنایت‌کار، یکی از دروغ‌های بزرگ است.

یوسفی افزود: حمله نظامی به طبس، تحریک و تجهیز صدام برای حمله به ایران، تحریم‌های غیرقانونی و فلج‌کننده، و همچنین سنگ‌اندازی در مسیر دستیابی ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای با شیوه‌هایی، چون جنایت و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران از جمله دیگر اقدامات آمریکای جنایت‌کار علیه ایران است.

وی افزود: این حوادث نه‌تنها در زمان خود، بلکه باگذشت سال‌ها، به‌قدری برای ملت ما، تلخ بوده که یادآوری هر یک از این حوادث تاریخی، خود به‌تنهایی سرفصل نوینی از صف‌آرایی “جبهه سلطه و استکبار جهانی” است که به شکل مستقیم یا تشویق و حمایت از تروریست‌ها در مقابل جبهه حق و حقیقت و ایستادگی و مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه ام‌الفساد جهانی، شیطان بزرگ آمریکای جنایت‌کار را یادآور می شود.

یوسفی با تأکید بر اینکه، ایران اسلامی در ابعاد مختلف سرآمد کشورهای منطقه به شمار می‌رود، بیان کرد: انقلاب اسلامی، تمام هستی کشورهای استکباری را زیر سؤال برد.

وی در پایان ضمن اعلام این مطلب که، آمریکایی‌ها از نظر سوءاستفاده از بحث حقوق بشر، پیش‌گام است، اظهار داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش، بدترین جنایت‌ها را به نام حقوق بشر علیه ملت‌ها انجام دادند و در چارچوب توافق با کشورهای مدعی حقوق بشر در حال ارتکاب جنایاتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×