» اجتماعی » اراضی واگذار شده به نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شود
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی:

اراضی واگذار شده به نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شود

آذر 8, 1402 50

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی که توسط این اداره کل به نیروهای مسلح واگذار شده است، ساماندهی و تعیین و تکلیف می‌شوند تا نهایت بهره‌برداری از آنها صورت گیرد.

سید محسن حمزه‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با بیان اینکه اراضی واگذار شده به نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شوند، اظهار داشت: این اراضی در قالب ۷۳ قطعه در اختیار نیروهای مسلح بوده که تعیین و تکلیف می‌شوند.

وی ادامه داد: این اراضی حدود ۵۰۰ هکتار بوده که تعیین کاربری، استفاده بهینه در راستای اجرای طرح‌های مسکن و همچنین صدور سند برای این اراضی از جمله موارد مورد تأکید و قابل پیگیری بود که در این جلسه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تأمین زیرساخت‌های لازم برای نیروهای مسلح در اولویت بوده چرا که نیروهای مسلح سرمایه‌های این جامعه هستند، گفت: باید در ابتدا از این اراضی نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

حمزه‌لو افزود: این اراضی برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز نیروهای مسلح در ایفای هر چه بهتر وظایف سازمانی به آنها واگذار شده و جزو اراضی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به شمار می‌رود.

به گزارش حرف رک؛ در حال حاضر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بحث تامین معیشت کارکنان نیروهای مسلح، تامین مسکن مورد نیاز آنان است و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این راستا بسیاری از دغدغه‌ها را برطرف می‌کند.

بنابراین مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم به خصوص کارکنان نیروهای مسلح، مهمترین نیاز است و تأمین مسکن در جامعه دغدغه جدی بوده که دنبال می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×