» اخبار استان » اسامی کاندیداهای مجلس در مهاباد اعلام شد
اخبار استان - تازه های خبر - سیاسی - مهاباد
فرماندار ویژه مهاباد:

اسامی کاندیداهای مجلس در مهاباد اعلام شد

اسفند 2, 1402 1 50

فرماندار ویژه مهاباد گفت: از مجموع کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در مهاباد ۱۶ نفر توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حسن عباسی در گفتگو با گروه سیاسی هالان-۲۴ اظهار کرد: روز چهارشنبه 2 اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۲، اسامی ۱۶ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه این شهرستان که صلاحیت آنان تأیید شده‌اند، به فرماندار مهاباد ابلاغ شد این داوطلبان در حال حاضر آماده شرکت در انتخابات و خدمت به مردم هستند.

وی تصریح کرد: به اطلاع عموم کاندیدای نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌رسانیم که ستاد انتخاباتی کشور به‌منظور حفظ شفافیت و عدالت در فرایند انتخابات، تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم را تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع اعلام کرده است لذا تمامی کاندیداها و حامیان آنها تا پایان این مهلت خودداری و هرگونه تبلیغات خودداری کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: از مجموع کاندیداشدگان مجلس شورای اسلامی در مهاباد ۱۶ نفر توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند این افراد ازجمله، زینب آتش‌بار، عثمان احمدی، رضا اسماعیلی، خانم دلارا اشنویه، اسعد باربد، علی بیژن فر، سلیمان پاکزاد، مسعود پیروتی اقدم، سیامند جوانبخت، خالد چوپانی، سردار حسن‌زاده، سید بهزاد زهرایی، سلام ستوده، محمدرضا صالحی، دیاکو عزیزی و کیوان کاک الله این کل اسامی تأییدشده‌های مهاباد است.

وی افزود: کاندیداهای دیگری نیز انصراف خود را اعلام کرده‌اند، از جمله کمال مداح، سید قادر محمدی، رحمان پیره بابی و رضا جهین آن‌ها که صلاحیت آن‌ها تأیید شده بود، تصمیم به عدم شرکت در انتخابات گرفتند همچنین، محمود هوشیار نیز قبل از بررسی صلاحیت وی توسط شورای نگهبان، اعلام کرده بود که انصراف خود را ثبت می‌کند.

حسن عباسی اظهار کرد: در انتخابات سال ۱۴۰۲، برای راحتی شهروندان، تصمیم گرفته شده است که در ۱۴۱ شعبه اخذ رأی برگزار شود برای راحتی شهروندان ۲۱ شعبه نسبت به انتخابات گذشته بیشتر در نظر گرفته شده است تا مردم به‌راحتی بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه با حضور مردم و شرکت فعال در فرایند انتخابات، در شهر مهاباد برگزار خواهد شد.

این رویداد مهم، به‌عنوان یک فرصت بزرگ برای تعیین سرنوشت کشور و تعیین سیاست‌های آینده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است با حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی یک حماسه دیگر ایجاد خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×