» اخبار استان » امپراطوری دروغ از بزرگ‌ترین حربه دشمنان است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

امپراطوری دروغ از بزرگ‌ترین حربه دشمنان است

آذر 20, 1402 30

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امپراطوری دروغ از بزرگ‌ترین حربه دشمنان است گفت: بصیرت رمز موفقیت مردم ایران در برابر فتنه‌گران است.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با بیان اینکه امپراطوری دروغ از بزرگ‌ترین حربه دشمنان است، اظهار کرد: آمریکا با استفاده از تکنیک‌های فریب‌آمیز در رسانه‌ها و مسیرهای مختلف، همواره تلاش کرده است تا به انقلاب و کشور ایران صدمه وارد کند، اما با بصیرت و آگاهی مردم استکبار جهانی در تمامی فتنه‌ها شکست‌خورد.

وی تصریح کرد: آمریکا در طول ۴۴ سال، با راه‌های مختلف، از جمله فریب در رسانه‌ها، تلاش‌های براندازی اقتصادی و فشارهای سیاسی، همواره تلاش کرده است تا به انقلاب اسلامی و ملت ایران صدمه بزند؛ اما انقلاب ما با استواری و ایمان مردم، تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را دور زده و ایران را به پیشرفت و استقلال هدایت کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال، آمریکا همواره سعی کرده است با ایجاد انقلاب‌های دروغین، مناقشات اقتصادی، و ایجاد تحریم‌ها، نظام اسلامی را ضعیف کند، اما این تلاش‌ها هرگز جواب مطلوبی نداشته و مردم ایران در مقابل این اقدامات مقاومت نشان داده‌اند.

وی گفت: مقاومت مردم و همچنین اتحاد و انسجام ملت ایران، از اساسی‌ترین عامل موفقیت برابری با فشارها و تهدیدهای خارجی است و همچنین، استقلال اقتصادی، توسعه فناوری، و تحقق اهداف ملت ایران در داخل از دیگر عواملی است که ما را در برابر هر گونه تحریم یا فشار خارجی مقاومت‌پذیر کرده است.

ذاکر در خاتمه تصریح کرد: همواره مردم ایران با وحدت و ایستادگی به‌مواجهه با هرگونه تهدیدی پرداخته و از این اراده ملی برای حفظ استقلال و سرنوشت خود، بسیار مفتخر هستیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×