» اخبار استان » بوکان » اسکان زن کهن‌سال و نوه‌هایش در پارک
بوکان
بوکان - پیشخوان
توسط شورای شهر بوکان انجام شد؛

اسکان زن کهن‌سال و نوه‌هایش در پارک

تیر 6, 1402 20

پیرزن بوکانی که سرپرستی دو نوه‌اش را برعهده دارد به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره‌بها توسط اعضای شورای شهر بوکان در یک پارک عمومی اسکان داده شدند.

به گزارش حرف‌رک به نقل از کانی‌پرس؛ در پی انتشار خبر پارک‌خوابی زن کهن‌سال بوکانی، شورای اسلامی شهر بوکان توضیحات زیر را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرده است:

“چهارشنبه هفته گذشته خانمی کهن‌سال پس از آنکه به‌اجبار صاحب‌خانه، مجبور به تخلیه خانهٔ استیجاری خود شده بود، وسایل منزل خود را به پارک ساحلی آورد.

ناصر کاکه‌زاده عضو شورای شهر پس از اطلاع از این موضوع، جهت حمایت از این فرد و دو نوه‌اش، طی صورت‌جلسه‌ای که تصویر آن به پیوست است ضمن یادداشت فهرست اثاثیهٔ آن‌ها، با همکاری کارگران شهرداری وسایل را جهت نگه‌داری به یکی از اتاق‌های پارک محمدیه منتقل کردند.

همچنین علی‌رغم اینکه این امر جزو وظایف دیگر نهادهای حمایتی است، آن‌ها آنجا اسکان داده می‌شوند که تا زمان تعیین تکلیف، بی‌سرپناه نمانند.

در این مدت نیز خوراک آن‌ها تأمین و پوشاک و بهداشت دختر خردسالی که همراه وی بود نیز فراهم شده است.

در ادامه، پس از پیگیری فرماندار محترم و هماهنگی رؤسای محترم بهزیستی و کارگروه امداد، دستور دادستانی مبنی بر انتقال نوه‌های وی به خانه بوستان صادر شد که با ممانعت مادربزرگ آن‌ها روبرو گردید.

پس از آن شورا برای مساعدت با این خانواده، هزینهٔ رهن منزل آن‌ها را متقبل شد و قرار بر این شد که آن‌ها منزلی اجاره کنند و اعضای شورا رهن آن را بپردازند. دلیل اینکه در چند روز گذشته هم آنجا ساکن بوده‌اند این است که هنوز منزلی برای اجاره پیدا نشده است.

لذا شورای اسلامی شهر آن‌ها را رها نکرده و هرچند کارهای انجام‌گرفته در حیطهٔ وظایف و حدود کاری نهادها و ادارات حمایتی است؛ اما باتوجه‌به احساس مسئولیت نسبت به‌تمامی شهروندان تلاش خود را برای اسکان آن‌ها انجام داده است.”

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×