» پیشخوان » اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن در مهاباد
پیشخوان - سیاسی - گفتگو - مهاباد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد:

اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن در مهاباد

بهمن 21, 1402 زمان مطالعه: 1 50

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت:تجمع نهایی راهپیمایی‌کنندگان دشمن‌شکن در میدان شهرداری مهاباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حجت‌الاسلام یاسر آقا محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی هالان-۲۴ ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: این روز بزرگ به‌عنوان یک نماد از مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر استبداد و ظلم است.

آقا محمدی تصریح کرد: ریشه‌زنی انقلاب اسلامی در مقاومت مردم ایران علیه استبداد و فساد حکومت شاهنشاهی بود امام خمینی (ره) با تأکید بر اصول‌دینی و عدالت اجتماعی، موجب تحرک و همبستگی ملت شد و به رهبری جنبش انقلابی پرداخت با تلاش‌های فراوان و قدرت تحمل بالای مردم، نظام شاهنشاهی به سقوط کشیده شد و دولت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد اظهار کرد: در تاریخ ۲۲ بهمن، برادران و خواهران مهابادی برای اظهار حمایت و همبستگی وحدت و همدلی، در راهپیمایی فردا مشارکت قوی داشته باشید، خواهران در میدان اقبال لاهوری مهاباد تجمع کرده و برادران در میدان شهدا تجمع کرده و سپس از آنجا، هم‌زمان به سمت خیابان صلاح‌الدین ایوبی غربی و بعد به چهارراه آزادی و از آنجا به میدان شهرداری حرکت خواهیم کرد.

 آقا محمدی خاطرنشان کرد: تجمع نهایی راهپیمایی‌کنندگان دشمن‌شکن در میدان شهرداری مهاباد برگزار می‌شود که این رویداد بزرگ، فرصتی است که تمام اقشار مختلف جامعه مهاباد بتوانند با حضور خود در این راهپیمایی، علاوه بر نشان‌دادن وحدت و همبستگی خود، پاسخ قاطعانه‌ای به توطئه‌های دشمنان ایران و اسلام بدهند.

آقا محمدی در پایان اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار، فرصتی است برای یادآوری اهمیت حفظ امنیت و آرامش در کشور. جوانان، به‌عنوان آینده این ملت، باید با تمام وجود خود از امنیت و پایداری کشور دفاع کنند تنها با وجود امنیت، می‌توان پایه‌های پیشرفت و توسعه را برای کشور فراهم کرد.

گفتنی است به همین دلیل، هر سال در روز ۲۲ بهمن، این انقلاب باشکوه جشن گرفته می‌شود و راهپیمایی در سطح کشور برگزار می‌شود تا نشان داده شود که ملت ایران آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه استکبار و تهدیدات خارجی را دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×