» پیشخوان » افزایش ۲۴ شعبه صندوق اخذ رأی در خوی
پیشخوان - خوی - سیاسی
فرماندار خوی خبر داد:

افزایش ۲۴ شعبه صندوق اخذ رأی در خوی

دی 10, 1402 زمان مطالعه: 1 دقیقه 50

فرماندار خوی از افزایش ۲۴ صندوق سیار و ثابت اخذ رأی نسبت به انتخابات گذشته در شهرستان خوی و حومه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» به نقل از خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» کریم علی‌نژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در جلسه شورای اداری به موضوع افزایش صندوق‌های رأی در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: در شهرستان خوی ۲۱۶ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت که از این تعداد ۱۵۷ شعبه ثابت و ۶۲ صندوق اخذ رأی سیار پیش‌بینی کرده‌ایم که نسبت به ادوار گذشته شاهد افزایش ۲۴ صندوق اخذ رأی هستیم.

وی همچنین بر حضور مسئولین در محلات شهرستان خوی تأکید کرد و افزود: حضور  شما مسئولان در محلات خوی و ارتباط مستقیم با مردم می‌تواند حل مشکلات مردم را تسریع بخشد.

علی‌نژاد با بیان این مطلب که فرمانداری خوی با تمام توان خود برای اجرای باشکوه انتخابات پیش‌رو آماده است اظهار داشت: از افرادی که می‌توانند در انتخابات کمکمان کنند شناسایی کرده‌ایم که بکار گیری خواهیم کرد تا انتخابات باشکوه و شور برگزار شود.

فرماندار خوی با اشاره به دوران قبل از انقلاب و نداشتن حق انتخاب از سوی مردم برای دخالت در امور هیچ یک از ارگان‌های اصلی کشور گفت: حفظ و صیانت از صندوق‌ها و آرای مردم، حفظ و صیانت از خون شهداست چرا که برای داشتن این حق انتخاب هزاران شهید از پاره‌های تن این مردم تقدیم شده است بنابراین فرمانداری خوی به کمک شورای نگهبان و دیگر مراکز ذی‌ربط با تمام توان خود از آرای مردم صیانت خواهد کرد و حق هیچ‌گونه دخالت را به خود و سوءاستفاده‌گران نخواهد داد.

علی‌نژاد با تأکید بر تمکین به نتیجه انتخابات گفت: مردم و نامزدها بدانند انتخابات توسط کارگزارن به صورت سالم برگزار می‌شود بنابراین هیچ‌گونه نگرانی در پذیرش نتیجه نیست و باید بعد از اعلام نتایج همه نامزدها و طرف‌دارانشان در پایبندی به اخلاق انتخاباتی به نتیجه تمکین کرده و از اعمال تفرقه‌افکن کاملاً پرهیز کرده و کام مردم را تلخ نکنند.

این مقام مسئول با تأکید به مسئله مهم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اشاره و ادامه داد: بی‌تردید هر جا که شاهد حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات بوده‌ایم دشمن به عقب رانده شده و در مسیر تحقق سیاست‌های خائنانه خویش مأیوس گردیده است، لذا لازم است همه خود را در برابر جلب مشارکت مردم مسئول بدانند و وارد صحنه شوند.

وی در ادامه به ویژگی‌های فرد اصلح برای انتخاب درست مردم اشاره و تصریح کرد: سال‌هاست ویژگی‌های فرد اصلح برای تصدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و دیگر ارگان‌ها توسط شخص رهبری بیان و تأکید شده است فردی که انتخاب می‌کنید سوای تعصبات قومی و منطقه‌ای؛ فردی باشد که دلسوز، متعهد، باایمان، مردمی، دغدغه‌مند، دارای برنامه چشم‌انداز پیشرفت و حل مشکلات مردم باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×