» پیشخوان » اقتدار ایران در حمله موشکی به عین‌الاسد نمایان شد
پیشخوان - سلماس - سیاسی
نماینده شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی:

اقتدار ایران در حمله موشکی به عین‌الاسد نمایان شد

دی 17, 1402 60

نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی با حرکت حساب‌شده و مقتدرانه در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد نشان داد که هرگز در برابر آمریکا سکوت نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» یعقوب رضازاده نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی و دبیر اول کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار دیده‌بان سلماس گفت: عین‌الاسد اصلی‌ترین پایگاه آمریکا در کشور عراق بود که در حمله موشکی ایران به‌شدت تخریب شد و خسارت سنگینی را برای آمریکا به دنبال داشت.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پایگاه، همان محلی است که پهپادهای ترورکننده سردار سلیمانی از آن حرکت کردند و اقدام شجاعانه حمله موشکی به آن می‌تواند عامل اصلی خروج آمریکا از منطقه باشد.

رضازاده بیان کرد: در پی این حمله موشکی، خسارتی سنگین به آمریکا وارد شد که بر آن سرپوش می‌گذارند، اما دنیا شاهد است که پس از این عملیات، ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا با سخنان لرزان، به خروج از عراق و مذاکره روی آورد. دشمن باید بداند شرایط امروز ایران با ۴۰ سال گذشته متفاوت است و ایران با این حمله قدرتمندانه نشان داد که از کنار هیچ تجاوزگری به‌آسانی عبور نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی باقدرت نشان داد که حرکت نابخردانه ترور سردار سلیمانی را با حرکت حساب شده خود پاسخ داده و دشمن را پشیمان کرده است. این اقدام، اولین سیلی ایران به آمریکا بود و بدون شک اگر آمریکا مجدد واکنش نشان دهد، اسرائیل و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

رضازاده، سردار سلیمانی را عقیده، پدیده، تفکر و عاملی برای ایجاد اتحاد و وحدت در منطقه و نماد مقاومت در منطقه نامید که نابودی داعش را به ارمغان آورد و شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایت‌کار باعث انقلابی جدید در میان آزادی‌خواهان سراسر دنیا شد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، سردار قاآنی را نسخه دیگر سلیمانی دانست و گفت: سردار قاآنی از فرماندهان عالی‌رتبه نظام است که به عملیات‌های برون‌مرزی آشنایی کامل دارد و در جبهه مقاومت نیز به‌خوبی او را می‌شناسند و روابط عمیقی با یکدیگر دارند که راه سلیمانی با قاآنی ادامه دارد.

وی عنوان کرد: آمریکا در هدف قرارگرفتن مهم‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه یعنی «عین الاسد» سیلی سوم را از انقلاب و نظام اسلامی ما خورد.

رضازاده همچنین افزود: حمله جنایت‌کارانه آمریکا و شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس چهره زشت و منافق گونه آمریکا و استکبار جهانی را بیش‌ازپیش هویدا کرد. حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد یک عملیات بی‌نظیر در حمله به مواضع آمریکایی بعد از جنگ جهانی دوم بود، این حمله باعث شد که هیمنه پوشالی آمریکا در هم شکند.

وی اقدام سپاه در هدف قراردادن عین‌الاسد را موجب افتخار و عزت برای ایران اسلامی توصیف کرد و با اشاره به ابراز قدردانی ملت ایران از این اقدام سپاه تأکید کرد: جالب اینجاست که دولت دروغگوی آمریکا همچون همیشه اعلام کرد که این حادثه هیچ کشته‌ای در برنداشته است؛ اما طولی نکشید که گزافه‌های آنها بر جهانیان مشخص شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×