» پیشخوان » امام‌جمعه سلماس جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرد
پیشخوان - سلماس - سیاسی

امام‌جمعه سلماس جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرد

دی 15, 1402 30

امام‌جمعه شهرستان سلماس در پی حادثه تروریستی کرمان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته این اقدام ددمنشانه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از دیده‌بان سلماس، سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) سلماس برگزار شد، اظهار کرد: هم‌زمان با سالگرد شهادت سالار شهیدان جبهه مقاومت، بار دیگر دشمنان این مرز و بوم، دست به جنایتی جدید زده و با شهادت رساندن مردم که به زیارت مزار شهید حاج‌قاسم سلیمانی رفته بودند، ملت ایران را عزادار کردند.

امام‌جمعه سلماس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: همان‌طور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند، دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسد، امروز مشاهده کردیم که سربازان راه سلیمانی را دشمنان چه حقیرانه به شهادت رساندند.

وی افزود: ملت ایران دهه‌های متمادی است که بهای مقاومت در مقابل استکبار جهانی را با خون عزیزان خویش پرداخته و هیچ واهمه‌ای از تداوم ایستادگی در این راه ندارد و شکست‌ها و سیلی‌هایی که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از جبهه مقاومت خورده‌اند، موجب شد تا امروز دست به چنین جنایتی بزنند.

طباطبایی بیان کرد: دشمن به دنبال آن است که حرکت ملت متوقف شود و از سلیمانی‌ها دست بردارند، اما این جنایت نشان داد که هنوز این ملت را نشناخته‌اند، ملتی که تربیت شده مکتب امیرالمؤمنین (ع) هستند که شهادت آرزویشان است و اجازه نخواهند داد پرچم بی علم‌دار بماند.

وی عنوان کرد: حادثه تروریستی در شهر شهیدپرور کرمان توسط جنایت‌کاران رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان و زائران آرامگاه سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی شد، پرده جدیدی از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت و ندای مظلومیت و اقتدار ملت شریف ایران، این بار از گلزار شهدای شهر کرمان طنین‌انداز شد.

امام‌جمعه سلماس همچنین بیان کرد: این حادثه غم‌بار نشان از تأثیرگذاری شهید حاج‌قاسم سلیمانی در جهان دارد و حقد و کینه دشمنان از آن شهید عزیز و جبهه مقاومت در این حادثه تروریستی نمایان‌تر از قبل شد.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: امروز دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال کاهش مشارکت است، ملت مسلمان ناامید نخواهد شد؛ زیرا یاس و ناامیدی مختص کافران است و ضرورت دارد در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم.

طباطبایی در ادامه با ارائه نمونه راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن خاطرنشان کرد: کاندیداهای انقلابی نباید وارد واکنش‌های عصبی و پاسخگویی‌های فرصت‌سوز شوند و بااخلاق و متانت به فرافکنی‌ها پاسخ دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×