» اجتماعی » امام خمینی (ره) شاگرد مکتب امیرالمؤمنین (ع) بودند
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام جمعه ارومیه مطرح کرد:

امام خمینی (ره) شاگرد مکتب امیرالمؤمنین (ع) بودند

خرداد 14, 1402 40

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: امام راحل شاگرد مکتب امیرالمؤمنین بودند و ویژگی‌های ایشان منطبق بر سخنان امام علی (ع) است. 

به گزارش حرف رک؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در حسینیه ثارالله ارومیه اظهار کرد: امام راحل طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به فرموده‌های خداوند متعال ایمان تام و تمام داشت .

 

وی افزود: همچنین یقین به راه، هدف و مردم از دیگر خصوصیات امام خمینی (ره) بود.

امام‌جمعه ارومیه بیان کرد: برای پیمودن مسیر امام راحل باید سیره ایشان را به‌خوبی بشناسیم، در همان راه حرکت کنیم؛ چون فرمایشات مقام معظم رهبری این امر را برای همه روشن کرد.

 

وی تصریح کرد: امام (ره) هر چه داشت از قرآن و اهل‌بیت (ع) گرفته بود و شاگرد مکتب امیرالمؤمنین بودند و ویژگی‌های ایشان منطبق بر فرمایشات مولای متقیان علی (ع) در نهج‌البلاغه است.

قریشی اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که از همان ابتدای خلقت، حق و باطل در مقابل هم بودند که الان هم ادامه دارد.

وی گفت: بدانیم که دشمن دست‌بردار نیست تا ایران را به قبل از انقلاب برگرداند باید در مقابل این خواسته دشمن، محکم بایستیم و مقابله کنیم.

 

قریشی تصریح کرد: همه هجمه دشمن بر تضعیف ایمان و گرفتن امید از ملت است و سعی می‌کند تا همه افتخارات و پیشرفت‌ها و اقتدارها را بی‌ارزش جلوه کند.

 

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی ملت بزرگ از امام راحل تبعیت کرده و کار را پیش بردند، تأکید کرد: نباید مخالفت برخی افراد ما را در این مسیر ناامید کند.

وی افزود: اگر رهبری معظمٌ‌له نبود، الان دشمنان بر ما تسلط داشتند؛ لذا باید قدر حضرت آقا را بدانیم و از ایشان تبعیت کنیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×