» اخبار استان » میاندوآب » امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و خداباور بودند
میاندوآب
میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و خداباور بودند

خرداد 12, 1402 40

امام‌جمعه میاندوآب گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و خداباور بودند که به تکلیف خویش عمل کردند.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و خداباور بودند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: تمام پیش‌بینی‌هایی که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد جهان انجام داده‌اند از جمله سقوط پهلوی و نابودی شرق تحقق‌یافته است.

وی با بیان اینکه انسان اگر خدایی باشد، خداوند نیز حقیقت و راه درست را به او نشان می‌دهد، گفت: آرامش و اطمینان خاطری که در امام خمینی (ره) بود ناشی از خدایی بودن ایشان بود.

حسن‌زاده با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) به تکلیف خویش عمل کردند، تصریح کرد: امام خمینی (ره)، فردی تکلیف گرا بودند.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: امام خمینی (ره)، پیش‌بینی کردند که آمریکا منفورترین کشور دنیا شود و امروز شاهد هستیم آمریکا قدرت پوشالی خود را ازدست‌داده و در دنیا به کشوری غیرقابل‌اعتماد تبدیل شده و رؤسای کشورهای اروپایی هم به آن اعتراف می‌کنند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره)، تربیت شده مکتب نبوی، علوی و اباعبدالله الحسین (ع) بود.

حسن‌زاده با بیان اینکه امام خمینی (ره)، انقلابی را رهبری کرد که برگرفته از تعالیم الهی بود، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، با تاسی از این مکتب کمیته امداد امام خمینی (ره) را تأسیس کرد تا به مظلومان و مستضعفان رسیدگی کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تأسیس کرد تا حافظ و نگهبان انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×