» اجتماعی » امسال 3025 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی آذربایجان غربی انجام شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان

امسال 3025 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی آذربایجان غربی انجام شد

خرداد 22, 1402 40

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: امسال در جهت همکاری با جهاد کشاورزی سه هزار و 25 مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان استان انجام شده است.

به گزارش حرف رک؛ عبدالحمید سرتیپی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد بازرسان اداره در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا 16 خردادماه در راستای حمایت از تولید داخل و مبارزه با کالا و ارز قاچاق در سطح عرضه از واحدهای صنفی و غیر صنفی مرتبط 896 مورد بازرسی صورت‌گرفته است.

وی تصریح کرد: در این زمینه با تشکیل 78 فقره پرونده تخلف قاچاق به ارزش بیش از 6 هزار و 232 میلیارد ریال تشکیل و به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد حوزه نظارت و بازرسی این اداره کل در این مدت گفت: از ابتدای سال جاری تا 16 خردادماه 15 هزار و 224 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان به‌عمل‌آمده است.

وی ی افزود: بازرسی‌های انجام شده از واحدهای تولیدی صنفی و غیر صنفی، عمده‌فروشی، خرده‌فروشی، انبارها و سردخانه‌ها و واحدهای صنفی خدماتی از ابتدای سالجاری منتج به تشکیل یک هزار و 431 فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از 9 هزار و 283 میلیارد ریال شد که پرونده‌های متشکله پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع گردیده است.

سرتیپی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده عملکرد 55 شرکت واردکننده نیز مورد بررسی قرار گرفت که 29 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 8 هزار و 618 میلیارد ریال برای شرکت‌های متخلف تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیرکل صمت استان عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده در جهت همکاری با جهاد کشاورزی استان سه هزار و 25 مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان استان توسط بازرسان اداره کل صمت استان با تشکیل 196 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال تشکیل گردید.

وی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده چهار هزار و 840 مورد بازرسی نیز در قالب گشت‌های مشترک با ادارات و نهادهای مختلف صورت گرفت که 735 فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از 83 میلیارد و 326 میلیون ریال تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×