» اخبار استان » بوکان » امنیت زیربنای پیشرفت جامعه است
بوکان
بوکان - پیشخوان
فرماندار بوکان:

امنیت زیربنای پیشرفت جامعه است

مهر 1, 1402 40

فرماندار بوکان گفت: امنیت، پی و فنداسیون پیشرفت در هر جامعه ای است و اگر این مهم نباشد شاهد هرج و مرج گسترده در سطح جامعه خواهیم بود.

به گزارش حرف رک به نقل از کانی پرس، همزمان با هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و یگان‌های بسیج در بوکان برگزار شد.

فرماندار بوکان در این مراسم با تبریک ایام هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان این سرزمین از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سعی در شکستن اراده ملت بپاخاسته ایران علیه ظلم و زور و تزویر را داشتند.

خشایار صنعتی افزود: دشمنان در همان ماه‌های اول پیروزی انقلاب و بعد از فتنه های داخلی ملت ایران را درگیر جنگی نابرابر کردند تا بتوانند با این نقشه اراده پولادین آنان را در مسیر انتخابی خود که همانا اعتلای اسلام حقیقی بود، سست و در هم شکنند.

وی ادامه داد: در همان روزهای اول دفاع مقدس شاهد تغییر در معادلات جنگ بودیم و هر روز که می گذشت شاهد پیروزی های مهمی در میدان با رهبری حضرت امام خمینی( ره) و بصیرت مردم بودیم.

فرماندار بوکان تصریح کرد: یکی از مهم ترین برکات دفاع مقدس ایجاد روحیه ایثار، جهاد و شهادت در میان ملت ایران بود که همین مهم در نهایت سبب ایجاد امنیت پایدار و مثال زدنی در سطح کشور شد.

صنعتی عنوان کرد: امنیت مهم‌ترین و بی شک خاص ترین رکن هر جامعه ای برای پیشرفت است.

فرماندار بوکان افزود: امنیت، پی و فنداسیون پیشرفت در هر جامعه ای است و اگر این مهم نباشد شاهد هرج و مرج گسترده در سطح جامعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بی تردید استکبار جهانی برای نا امن کردن انقلاب اسلامی دسیسه های زیادی را روی میز دارد اما هر بار با دژ مستحکم نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم بصیر ایران رو‌به‌رو می شود.

صنعتی عنوان کرد: ما باید وام دار نیروهای باشیم که برای امنیت کشور جان و مال خود را تقدیم این انقلاب کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دفاع مقدس فرهنگ استقامت را در میان ملت ایران ماندگار کرد.

فرماندار بوکان افزود: امروزه که کشور ما از همه ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی رو به پیشرفت است نشان از امنیت پایدار موجود در کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با همت نیروهای مسلح تمام دشمنی ها علیه کشور ما شکست خورده است و بی تردید با رهبری حضرت امام خامنه ای و بصیرت مردم هیچگاه دشمن نمی تواند خدشه ای به امنیت کشور وارد کند.

در ابتدای این مراسم نیز فرمانده سپاه بوکان ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت، گفت: شعار محوری چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ما متحدیم نام گذاری شده است که این مهم نشان از اهمیت وحدت در جامعه می باشد.

سرهنگ پاسدار صمد محمد علیزاده تصریح کرد: وحدت پایه و اساس امنیت در جامعه است و باید این مهم را در سطح کشور بیش از پیش نهادینه کرد.

وی تصریح کرد: همه دیدند که ملت انقلابی ایران بویژه شهرهای کرد نشین چگونه پوزه تجزیه طلبان و دشمنان این سرزمین را بعد از ماه‌ها به خاک مالیدند.

علیزاده ادامه داد: بی تردید، گروهک ها و تجزیه طلبان هیچ جایگاهی در میان مردم کردستان ندارند و نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×