» اخبار استان » امپراطوری دروغ در جنگ رسانه‌ای بازنده شد
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه:

امپراطوری دروغ در جنگ رسانه‌ای بازنده شد

آذر 19, 1402 60

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به اینکه، امپراطوری دروغ در جنگ رسانه‌ای بازنده شد، گفت: امروز شکست رسانه‌ای استکبار جهانی برایشان سخت‌تر از شکست در جبهه‌های نظامی است؛ زیرا دیگر نمی‌توانند مردم جهان را فریب دهند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، با بیان اینکه دشمنان، نقشه‌ها و هزینه‌های زیادی را برای سقوط نظام و انقلاب خرج کرده‌اند، اظهار کرد: آنچه شاهد بودیم و تاریخ انقلاب نیز گواهی می‌دهد که پیچیده‌ترین نقشه‌های دشمنان اسلام برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی با حضور غیورانه و بهنگام ملت ایران نقش‌برآب شد.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود برای ضربه‌زدن به ایران استفاده کرد اما مردم با آگاهی کامل بار دیگر تمامی فتنه‌های استکبار جهانی را خنثی کردند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به اینکه، آمریکا و رژیم صهیونیست برای کشور ما نسخه آزادی بیان را پیچیده‌اند، افزود: در آمریکا اگر مردم از روی آزادی بیان خلاف سلایق آنها عمل کنند برخوردهای نامناسب می‌کنند؛ اما سال گذشته با دروغ‌پراکنی درصدد ازبین‌بردن نظام جمهوری اسلامی بود.

کلشی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: امپراطوری دروغ یعنی آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال طولانی‌تر کردن اغتشاشات با شعار زن، زندگی و آزادی بودند و در سالگرد این فتنه‌بار دیگر به دنبال فتنه بودند که شکست امپراطوری دروغ در ایجاد بی‌نظمی در سالگرد اغتشاشات رسوایی دیگری را برای دشمنان اسلام در افکار و اذهان عمومی نمایان‌تر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در غرب تناقضات فراوانی وجود دارد؛ از داشتن پلیس خشن گرفته تا نداشتن آزادی بیان همه اینها سبب شد که مردم گول ظاهر اغتشاش‌گران را نخوردند.

کلشی‌نژاد اظهار کرد: همان‌طور که جوانان در هشت سال دفاع مقدس حضوری پررنگ داشتند و از مرزهای جغرافیایی، اعتقادی و دینی کشور دفاع می‌کردند امروز نیز این جوانان با آگاهی و بصیرت کافی در جنگ رسانه‌ای دشمنان را شکست داده‌اند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به اینکه، امپراطوری دروغ در جنگ رسانه‌ای بازنده شد، گفت: امروز شکست رسانه‌ای استکبار جهانی برایشان سخت‌تر از شکست در جبهه‌های نظامی است؛ زیرا دیگر نمی‌توانند مردم جهان را فریب دهند و زمان سلطه آن‌ها در بحث رسانه با وجود سرمایه‌گذاری عظیمی که انجام داده بودند تمام شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×