» اخبار استان » انتخابات در امتداد مردم‌سالاری دینی است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه:

انتخابات در امتداد مردم‌سالاری دینی است

اسفند 5, 1402 30

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با بیان اینکه، انتخابات در امتداد مردم‌سالاری دینی است گفت: از خاصیت‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی ایجاد شرایطی است که در طی آن مردم سالاری دینی به نمایش گذاشته می‌شود.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، با بیان اینکه انتخابات در ایران در امتداد مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: از خاصیت‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایجاد شرایطی است که در طی آن مردم‌سالاری دینی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ضمن تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات افزود: مردم بدانند که مشارکت بیشتر در انتخابات سال ۱۴۰۲، عاملی بر افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و تولید قدرت در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان است.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با بیان اینکه برگزاری انتخابات مظهر وحدت ملی است، تصریح کرد: هدف دشمن کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای است، و حضور حداکثری مردم در پای انتخابات، رویاهای معاندین برای کاهش مشارکت را از بین برده و خواب آنان را آشفته می‌کند.

کلشی‌نژاد افزود: در طول ۴۴ سال گذشته یکی از برنامه‌های بلند مدت دشمنان تضعیف مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی بود که این حیله‌ها با حضور حماسی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفند ماه نقش بر آب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، انتخابات از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: ملت ایران به‌خصوص مسئولان باید از انقلاب اسلامی که موجب حاکمیت مردم‌سالاری دین شده است محافظت کنند چرا که در غیر این صورت دشمنان از هر فرصت اندک پیش‌ آمد درصدد ضربه زدن به نظام و کشور هستند

امام‌جمعه اهل‌سنت عنوان کرد: برگزاری انتخابات‌های متعدد سراسری در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، در راستای تحقق بخشیدن به این نقش تعیین کننده مردمی است.

کلشی‌نژاد افزود: به کارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل سلامت  امنیت مشارکت و رقابت ضامن برگزاری انتخاباتی سالم است. و باید با جدیت تمام و با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات پیش‌رو مشارکت کافی داشته باشیم.

کلشی‌نژاد با بیام اینکه مردم باید نمایندگانی انتخاب کنند که متدبن، دلسوز بوده و تعهدکاری بالایی داشته و دلسوز مروم باشند، اظهار داشت: علاوه بر آن باید نمایندگانی را باید انتخاب کرد که برای حل و فصل مشکلات مردم تلاش کرده و طول خدمت خود، کارنامه درخشانی از عملکرد خود مبنی بر خدمت به مردم را داشته باشند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×