» اخبار استان » انتخابات سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو

انتخابات سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود

اسفند 4, 1402 40

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات مهر تائیدی بر جمهوریت و پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی و سبب حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات سبب افزایش قدرت ملی و امنیت کشور می‌شود، اظهار کرد: انتخاب هوشمندانه باید مدنظر مردم باشد و افرادی متخصص و توانمند برای قرارگیری در جایگاه تصمیم‌سازی کشور انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال یاس و ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، مشارکت نکردن در انتخابات، نشانه عدم التزام عملی به اسلام است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات مهر تائیدی بر جمهوریت و پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی و سبب حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

ذاکر تصریح کرد: بدون تردید همه حضور باشکوه مردم در این انتخابات را خواهند دید و آنچه که باعث عصبانیت دشمنان است همین حضور پررنگ در این صحنه است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: معظم‌له در خصوص انتخابات فرمودند؛ انتخابات یک جهاد عمومی، نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایران قوی خواهد بود.

ذاکر افزود: مقام معظم رهبری انتخابات بسیار مهم روز جمعه دوم اسفند را از مصادیق میدان‌های نیاز به حضور به هنگام دانستند و افزودند: انتخابات جهاد عمومی، مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول‌آفرین در کشور خواهد شد.

ذاکر مسئله مهم در انتخابات را امیدآفرینی دانست و گفت: مردم باید بتوانند زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند، سیاه نمایی اسلحه دشمن در مسیر نابودی نظام و نسخه‌ای است که از ابتدای انقلاب دشمنان برای مردم ما پیچیده‌اند و این نیاز به توجه ویژه مردم و مسئولان دارد.

وی گفت: امید است در یازدهم اسفندماه مردم قهرمان آذربایجان‌غربی همانند گذشته در این امتحان الهی هم پیشگام و پیشرو باشند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×