» اخبار استان » انتخابات سرنوشت مردم را رقم می‌زند
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
فرماندار شهرستان میاندوآب:

انتخابات سرنوشت مردم را رقم می‌زند

اسفند 7, 1402 40

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمنان به مساله انتخابات حساس هستند، گفت: انتخابات سرنوشت مردم را رقم می‌زند برای همین دشمن این مهم را نشانه رفته است.

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، اظهار کرد: یکی از دستاوردها و ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی، انتخابات و انتخاب مهمترین ارکان نظام توسط مردم است.

وی تصریح کرد: مردم پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به تصمیمات کشور اطلاعی نداشتند و نمی‌توانستند در تصمیم‌گیری‌ها نقشی داشته باشند، در چنین وضعیتی دشمنان هر چیزی می‌خواستند انجام می‌دادند؛ استکبار به دولت‌های دست‌نشانده خود تا آن اندازه اجازه دخالت در امور کشور می‌دادند که با منافع آنها تضادی نداشته باشد.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه، انتخابات بهترین شکل قدرت سیاسی برآمده از اراده مردم است، گفت: در سایه پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران توانستند از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: ایمان به خدا، رهبری امام و حضور قدرتمندانه مردم موجب پیروزی انقلاب شد و هرجا مردم حضور دارند حماسه آفریده می‌شود بنابراین حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره مؤثر بوده است.

رضایی عنوان کرد: تبلور و تجلی اراده مردم در قالب انتخابات است بنابراین بر این باور هستیم که مردم انتخابات را شکل می‌دهیم و با انتخاب فرد اصلح آینده بهتری را بدلی کشور خود رقم می‌زنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به مساله انتخابات حساس هستند، افزود: انتخابات سرنوشت مردم را رقم می‌زند برای همین دشمن این مهم را نشانه رفته است.

رضایی اظهار کرد: دشمن بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است اما مردم ما با رأی به توسعه، اجرای عدالت، کار، تلاش و دلسوزی در سرنوشت مملکت نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: باید در پای صندوق‌های رأی حضور پر شور داشته باشیم و دشمنان را نامید کنیم، زیرا دشمنان به افرادی که رأی نمی‌دهند امید بسته‌اند و انقلاب ما به رأی دهندگان امید بسته، بنابراین بهترین راه این است که با حضور پر شور خود دشمنان را ناامید و مأیوس کنیم.

فرماندار شهرستان میاندوآب درباره خصوصیات نمایندگان مطلوب و اصلح نیز گفت: نماینده اصلح باید برای ریشه کن کردن فقر و فساد عزم جدی داشته باشد و برای اقشار محروم و مستضعف دل بسوزاند و به فکر معیشت، فرهنگ، دنیا و آخرت مردم به صورت همزمان باشد.

وی بیان کرد: تلاش داریم تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رعایت کامل قانون و اصل بی‌طرفی و در راستای راهبردهای اعلامی رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×