» اجتماعی » انتخابات ۱۴۰۲ باهمدلی مردم محقق می‌شود
اجتماعی - تازه های خبر - سیاسی - مهاباد
فرماندار ویژه مهاباد:

انتخابات ۱۴۰۲ باهمدلی مردم محقق می‌شود

اسفند 1, 1402 زمان مطالعه: 1 1 50

فرماندار ویژه مهاباد گفت: باهمت و همدلی مردم تا به امروز در مهاباد ۱۳ دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ۱۱ بار انتخابات مجلس شورای اسلام، پنج بار انتخابات نمایندگان خبرگان رهبری، ۶ بار انتخابات اعضای شورای اسلامی برگزار شده و مردم پای صندوق‌های رأی آمده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حسن عباسی در گفتگو با گروه اجتماعی و فرهنگی هالان-۲۴ اظهار کرد: مردم باید در انتخابات پیش رو سنگ تمام بزارند و در این رویداد مهم کشور انقلابی مشارکت حداکثر داشته باشند تا دشمنان بدانند ملت ایران همیشه پای این نظام و آرمان‌های این انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، مردم شهرستان مهاباد در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی، به‌ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشارکت بالایی داشته‌اند مردم همواره همدل و متحد هستند و باور دارم که در انتخابات ۱۴۰۲، مردم شهرستان بااحساس مسئولیت بالاتری پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و یک حماسه دیگری ایجاد می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: مردم مهاباد مسئولین شهرستان را همیشه به‌عنوان خادم خود تحویل گرفتند و در همه صحنه‌ها به ما کمک کرده‌اند و باهمت وهمدلی مردم بستر انتخابات ۱۴۰۲ را فراهم کرده‌ایم و تا به امروز در مهاباد ۱۳ دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ۱۱ بار انتخابات مجلس شورای اسلام، پنج بار انتخابات نمایندگان خبرگان رهبری، ۶ بار انتخابات اعضای شورای اسلامی برگزار شده و مردم پای صندوق‌های رأی آمده‌اند.

وی تصریح کرد: با افتخار می‌شود گفت این زیبایی و امکانات رفاهی که در این شهرستان وجود دارد از لطف و برکت نظام جمهوری اسلامی است مهاباد از بناهای تاریخی و بازارچه‌های پر رونق اقتصادی برخوردار است و همچنین بیش از ۲۵ مرکز گردشگری و توریستی دارد که به‌عنوان یک منطقه گردشگری در استان آذربایجان غربی شناخته شده است.

عباسی در ادامه گفتگو افزود: بر اساس آمار تهیه شده سالانه بیش از هزاران نفر توریست از سراسر کشور حتی کشورهای خارج برای بازدید از مهاباد به استان آذربایجان غربی سفر می‌کنند و امسال مثل سال‌های گذشته باز هم گردشگران و توریست ها به مهاباد سفر خواهند کرد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: بر اساس سرشماری و آمار سال ۱۴۰۰، جمعیت شهر مهاباد حدود ۲۷۰ هزار نفر است این شهر دارای جمعیتی متنوع و فرهنگی است که مقبره شاعران، ادیبان و هنرمندان بزرگ کشور است مقام معظم رهبری نیز به مردم باسواد و بافرهنگ این شهر اشاره کرده و آنان را به‌عنوان مردم بااستعداد و مظهر عظمت و علم اسلام یاد کرده است.

عباسی افزود: مهاباد ۷۰۵ شهید و ۲۵۲ آزاده و هزار و یک جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و همچنین از یاد نرود که این شهرستان از بالاترین رتبه در زمینه علم و دانش برخوردار است بیش از ۷۰ درصد مردم مهاباد باسواد هستند.

حسن عباسی خاطرنشان کرد: مهاباد دارای چندین دانشگاه ازجمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه میعاد، دانشگاه سما، دانشگاه علم و کاربردی، دانشکده پزشکی است،

گفتنی است؛ دانشجویان مهاباد برای انتخاب رشته و ادامه تحصیل به شهرهای دیگر نیاز ندارند باتوجه‌به امکانات و امتیازات خوبی که در دانشگاه‌های مهاباد دارد، آن‌ها می‌توانند به‌راحتی رشته موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در آن تحصیل کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×