وی ادامه داد: در طول تاریخ اسلام پرچمدار امیرالمومنین (ع) بود ولی ۶۰ سال بدلیل تحریفاتی که صورت گرفته بود در منبرها لعن و نفرین بر آن امام همام فرستادند و دشمنان امروز هم می‌خواهند همانند صدر اسلام تاریخ را تحریف کنند.

سید قریشی با بیان اینکه امام خمینی دارای شخصیت با عظمتی بودند گفت: اولین خصوصیت ایشان داشتن ایمان قوی و محکم به خداوند متعال بوده و در تمام امور به خدا تکیه می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه تمام رفتارهای امام بزرگوار بر اساس تعالیم قرآنی بوده است تصریح کرد: رفتار و منش ایشان نشئت‌گرفته از حضرت علی بوده و قصد و منظور ایشان همانند علی (ع) اصلاح امت اسلامی است.

 

شکست دشمنان با انتخاب امام خامنه‌ای به‌عنوان جانشین رهبری

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به شخصیت امام خامنه‌ای عنوان کرد: انتخاب امام خامنه‌ای بهترین و ارزشمندترین مورد به عنوان جانشین رهبری بوده و با انتخاب امام خامنه‌ای دشمنان نتوانستند دست به تحریف انقلاب بزنند با رحلت معمار کبیر انقلاب دشمنان چشم انتظار بودند انقلاب از بین برود ولی با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب توسط مجلس خبرگان، آنها مایوس شدند.

وی تکیه بر خدا داشتن، واهمه نداشتن به غیر از خدا از کس دیگری، ایمان عجیب داشتن به راه خود را از خصوصیات امام راحل برشمرد و افزود: ایشان تا آخر عمر در راه امیرالمومنین (ع) قدم برداشت و در سخت‌ترین شرایط ذره‌ای سست نشد و همانند کوه در برابر دشمن ایستاد.

سید قریشی با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای شخصیت با ارزش و عجیبی داشتند عنوان کرد: ایشان به مسیری که در پیش گرفته بودند اعتقاد و ایمان داشته و اصلاً تردیدی در مسیر خود نداشتند، تمام  و کمال، حضرت علی را الگوی خود قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امام مصداق بارز بی اعتمادی به دشمنان بوده و در دشمن شناسی توانمند، خیلی شفاف و صریح موضع خود را اعلام می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی شخصیتی مقاوم و استقامت عجیبی داشته و همچون کوهی استوار عمل می‌کردند و می‌فرمودند اگر جهان خواران بخواهند در برابر دین ما بایستند ما در برابر دنیای آنان خواهیم ایستاد .

این مقام مسئول یادآور شد: ما مدیون امام خمینی هستیم امیدواریم ما هم در مسیر امام قدم گذاشته و ادامه دهنده این مسیر باشیم و منحرف نشویم که با این مکتب ما پیروزی نهایی خواهیم بود.

پایان پیام/