» اخبار استان » انتخابات فرصتی برای انتخاب افراد توانمند است
شبستری
اخبار استان - ارومیه - پیشخوان - سیاسی
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات فرصتی برای انتخاب افراد توانمند است

اسفند 4, 1402 70

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تمام افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند صالح هستند، گفت: باید افرادی انتخاب شوند که اصلح هستند و برای کاری که انتخاب می‌شوند توانمند و متخصص باشند.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری  نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره انتخابات داوزهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخابات همانند هر بار دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال باتوجه‌به تلاش‌های دشمن برای کاهش اهمیت انتخابات و بی‌اعتماد کردن مردم به صندوق‌های رأی، اهمیت آن بیشتر شده است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همچون گذشته دشمن را ناامید خواهند کرد و با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی که در جامعه وجود دارد، نشان خواهند داد که حامی نظام هستند و نظام را بخشی از خودشان می‌دانند و مشکلات نمی‌تواند مانع حمایت مردم از نظام باشد.

وی با اشاره به این که حمایت از نظام وصیت و آرمان شهدا است، گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات و رای دادن به صندوق‌های رای، در راه آرمان‌های امام انقلاب و شهدا قدم خواهند گذاشت و با پاسخ مثبت به دعوت مقام معظم رهبری به حضور در انتخابات، دشمن را ناکام و دوستان را خوشحال خواهند کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شاخصه‌های مختلفی برای انتخاب فرد اصلح وجود دارد، گفت: در انتخابات آینده دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است و باید افرادی انتخاب شوند که مناسب باشند.

حجت‌الاسلام مجتهد شبستری با اشاره به این که تمام افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند صالح هستند، گفت: باید افرادی انتخاب شوند که اصلح هستند و برای کاری که انتخاب می‌شوند توانمند و متخصص باشند و در مجلس شورای اسلامی کار و وظیفه افراد قانون‌گذاری است و باید تبحر داشته باشند و همچنین برای حل مشکلات مردم گام مؤثری بردارند.

وی گفت: وظیفه نمایندگان در مجلس خبرگان انتخاب رهبری است و نمایندگانی باید انتخاب شوند که تعهد و تخصص بیشتری دارند و امید است مردم با حضور فراوان و مشارکت قوی نمایندگانی را به مجلس و خبرگان رهبری بفرستند که در مسیر نظام و حمایت از آرمان شهدا قدم بردارند و بتوانند در مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانینی کشور را از مشکلات رها کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×