» پیشخوان » انتقام حادثه تروریستی کرمان از دشمنان گرفته می‌شود
امام جمعه میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

انتقام حادثه تروریستی کرمان از دشمنان گرفته می‌شود

دی 15, 1402 20

امام‌جمعه میاندوآب گفت: به فضل الهی انتقام حادثه تروریستی کرمان و شهیدان گرفته می‌شود و تروریست‌ها و حامیان آنها به سزای اعمال خویش خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: در پشت پرده این جنایت تروریستی، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان در چند سال اخیر بیش از هزار عملیات تروریستی را طراحی کرده بودند، افزود: در طول ماه‌های گذشته، نهادهای انتظامی و امنیتی توطئه‌های زیادی را خنثی کرده‌اند و از بسیاری از رفتارهای وحشیانه مشابه حادثه کرمان جلوگیری کرده‌اند و ما نیز این رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای امنیتی و انتظامی را ارج می‌نهیم.

وی با اشاره به اینکه قطعاً پاسخ سخت و محکمی به عاملین و آمرین این جنایت داده می‌شود، گفت: رئیس‌جمهور و فرمانده کل سپاه نیز امروز در سخنرانی خویش در کرمان به آن اشاره و تأکید کردند و به فضل الهی انتقام شهیدان گرفته خواهد شد و تروریست‌ها و حامیان آنها به سزای اعمال خویش خواهند رسید.

حسن‌زاده با بیان اینکه پاسخ به جنایات تروریست‌ها حتمی و قطعی است، تصریح کرد: زمان و مکان این پاسخ را سربازان ولایت مشخص خواهند کرد و قطعاً این پاسخ سخت، کوبنده و محکم و قاطعانه خواهد بود.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه برخی زمانی می‌گفتند که اکنون زمان موشک نیست، اظهار کرد: ولی امروز به عینه می‌بینیم که حماس با موشک و تانک در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده است.

وی گفت: باید روزبه‌روز بر قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی خود بیفزاییم تا شاخ استکبار را بشکنیم و او را بر زمین بزنیم.

حسن‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه ریشه اصلی عقب‌ماندگی یک شهر و یک کشور، اختلاف و تفرقه است، تصریح کرد: اختلاف عامل عقب‌ماندگی است و اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید اختلافات را کنار گذاشته و با وحدت و همدلی به‌پیش رویم.

امام‌جمعه میاندوآب به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: از همه کسانی که احساس تکلیف کرده و وارد این کارزار انتخاباتی شدند نهایت تقدیر و تشکر داریم.

وی افزود: هر کس که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به او رأی داده واو را انتخاب کنند، بعد از روز انتخابات همه یکدل و متحد از او حمایت کرده و همه در میدان خواهیم بود تا برای پیشرفت قدم برداریم.

حسن‌زاده اظهار کرد: بعد از انتخابات، باید برادری، همدلی و اتحاد در جامعه موج زند و این موضوع در اولویت باشد.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین بر لزوم اهمیت و توجه به جهاد تبیین نیز تأکید کرد و گفت: تبیین یکی از ضروریاتی است که باید موردتوجه همه ما باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×