» اخبار استان » چالدران » اهدا۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در چالدران
چالدران - گفتگو
فرمانده سپاه چالدران خبر داد:

اهدا۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در چالدران

آذر 7, 1402 20

فرمانده سپاه چالدران گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۶۰ سری جهیزیه به ارزش ۳۱ میلیارد ریال با همکاری سپاه چالدران به نوعروسان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» قهرمان درستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آذرسسی» با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به همه بسیجیان، اظهار کرد: در راستای کمک به امر ازدواج آسان،۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد در چالدران اهدا شد.

فرمانده سپاه چالدران گفت: باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف محرومیت‌زدایی، تشویق جوانان به امر ازدواج و حمایت از جوانان نیازمند می‌باشد.

درستی بیان کرد: اهدای این جهیزیه‌ها با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین شهرستان چالدران انجام شد.

وی تصریح کرد: این جهیزیه‌ها به ارزش ۳۱ میلیارد ریال، شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله تلویزیون، یخچال، جاروبرقی، اجاق‌گاز و لباس‌شویی است به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه چالدران اظهار کرد: هدف از اهدای این جهیزیه‌ها به نوعروسان کمیته امداد در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان جوانان در جامعه و حمایت از کالای ایرانی بوده است.

 

خاطرنشان می‌شود این آئین همه‌سال هم‌زمان با هفته بسیج در استان آذربایجان‌غربی شهرستان چالدران برگزار می‌شود و جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و همچنین نوعروسانی که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نیستند تقدیم شد.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×