» پیشخوان » اهمیت مشارکت در انتخابات باید تبیین شود
پیشخوان - میاندوآب
امام‌جمعه چهاربرج:

اهمیت مشارکت در انتخابات باید تبیین شود

دی 22, 1402 20

امام‌جمعه چهاربرج گفت: ضرورت تحقق انتخابات با مشارکت بالا باید با جهاد همگانی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی امروز در نشست جهاد تبیین که با حضور جمعی از روحانیون و طلاب بسیجی در چهاربرج برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی با شکست در میادین سخت و نیمه‌سخت بر روی جنگ نرم و رسانه‌ای و جنگ شناختی متمرکز شده است.

امام‌جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه امپراطوری رسانه‌ای غرب به دنبال «تصویرسازی» و «روایتگری» بوده و تلاش می‌کند از یک‌سو تصویر سیاه و مخدوش از نظام اسلامی و حرکت‌های جمهوری اسلامی و از سوی دیگر روایت‌هایی نادرست و بلکه جعلی را از حوادث مختلف داشته باشد، افزود: در این جنگ شناختی آنچه باید راهبرد اصلی جبهه انقلاب قرار گیرد، «جهاد تبیین» است.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی دشمن باید به وظیفه خود عمل کنیم، گفت: «جهاد تبیین» وظیفه تک‌تک ما بوده و در این راستا نیز باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین و نقشه دشمنان را برملا کرد.

جلالی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک قدرت تأثیرگذار در دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمنان این موضوع را برنمی‌تابند و لذا دست به دشمنی با انقلاب، نظام و مردم ایران اسلامی می‌زنند.

امام‌جمعه چهاربرج با توصیه به طلاب و روحانیون بر اهتمام به موضوع «جهاد تبیین»، اظهار کرد: در جهاد تبیین دفاع از اصل نظام، ولایت‌فقیه، امام و رهبری و کیان جمهوری اسلامی یک ضرورت بوده و این موضوع باید همواره مدنظر روحانیون و طلاب و بسیجیان باشد.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره و با تأکید بر اینکه جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا یک ضرورت مهم است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات پاسخی قاطعانه به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و مخالفان حضور مردم در این صحنه سیاسی است.

جلالی تصریح کرد: تمام مسئولان، اقشار مختلف اعم از طلاب و روحانیون، اساتید و همه کسانی که می‌توانند اصول چهارگانه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است را در انتخابات تأمین و تشدید کنند باید به شکلی ملموس و قابل‌رؤیت بر حجم کمی و کیفی اقدامات خود بیفزایند.

امام‌جمعه چهاربرج اظهار کرد: استکبار جهانی با امپراطوری رسانه‌ای برای مشارکت حداقلی تلاش و برنامه‌ریزی کرده و برای دستیابی به اهداف خود نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی هم چنین با تأکید بر پرهیز از ورود به جناح‌بندی‌های سیاسی، افزود: نباید وارد جناح‌بندی‌های سیاسی و خطی شده و در بیان سخنان و مطالب بزرگان نیز با کمال احترام و تکریم سخن بگوییم.

جلالی گفت: باید به شبهه‌های جوانان و نوجوانان پاسخ علمی، دقیق و مستند و با بیان ساده و صحیح ارائه داد تا در مخاطب تأثیرگذار باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×