» اخبار استان » اولین مرکز کشت بافت آذربایجان غربی در میاندوآب احداث می‌شود
اخبار استان - پیشخوان - تازه های خبر - میاندوآب

اولین مرکز کشت بافت آذربایجان غربی در میاندوآب احداث می‌شود

اردیبهشت 13, 1402 40

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، محمدرضا رضایی در حاشیه بازدید از مرکز آموزش و تحقیقات جهاد کشاورزی، گفت: هنرستان شبانه‌روزی کشاورزی میاندوآب پس از احیای پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی شهرستان با همکاری مرکز تحقیقات، جهاد کشاورزی و آموزش‌وپرورش بزرگ‌ترین باغ مادر با وسعت ۳۰ هکتار و اولین مرکز کشت بافت استان ایجاد می‌کند.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: این کار باهدف توانمندسازی و آموزش دانش‌آموزان علاقه‌مند به علم روز کشاورزی، ایجاد زمینه اشتغال و درآمد پایدار و کشت و تکثیر محصولات کشاورزی سالم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هنرستان کشاورزی، بهترین عامل پیشرفت حوزه کشاورزی و ایجاد درآمد پایدار برای علاقه‌مندان این حوزه است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی فضاهای آموزشی، برنامه‌ریزی برای آینده و فردای کشور است.

رضایی تصریح کرد: انتظار داریم مجموعه آموزش‌وپرورش نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاهی دانش‌آموزان از مزایای تحصیل در هنرستان کشاورزی قبل از انتخاب رشته تحصیلی اقدام نمایند.

در این بازدید رئیس مرکز تحقیقات، آموزش، ترویج و منابع طبیعی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، معاونت توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه میاندوآب و جمعی از روسا و مدیران جهاد کشاورزی و آموزش‌وپرورش شهرستان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×