» اخبار استان » ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیون یکی از اهداف دشمنان نظام است
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه:

ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیون یکی از اهداف دشمنان نظام است

تیر 11, 1402 50

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیون یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است که به‌رغم تلاش‌های زیاد شکست خورده‌اند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ شهید آیت‌الله محمد صدوقی را نماد ایثار و تلاش در تمام صحنه‌های قبل و بعد از انقلاب دانست و اظهار کرد: این شهید بزرگوار از روحانیان فعال در انقلاب اسلامی و امام‌جمعه یزد بود که بعد از اقامه نمازجمعه ۱۱ تیر ۱۳۶۱ توسط منافقین به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه، مردم‌داری و یار مستضعفین بود از شاخصه‌های شهید صدوقی بود، تصریح کرد: شهید بهشتی، عابدی مخلص بود و در خدمت مردم بودن هیچ احساس خستگی نمی‌کرد و همواره شخصیت بسیار مقاومی داشت.

استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به‌نظام از هیچ توطئه‌ای غافل نشده‌ است

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به اینکه در طول تاریخ، استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به‌نظام از هیچ توطئه‌ای غافل نشده‌اند، عنوان کرد: ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیون یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است که به‌رغم تلاش‌های زیاد شکست خورد و نقشه‌های آنان خنثی شده است.

وی بیان کرد: تاریخ و حوادث دهه 60 گویای این موضوع است که منافقین طی این سال‌ها بیشترین عملیات ترور را در سطح مسئولان برای ازبین‌بردن انقلاب اسلامی انجام داده‌اند.

کلشی‌نژاد عنوان کرد: منافقین پیش از به‌ثمررسیدن انقلاب اسلامی راه خود را از جریان مردم جدا کرده و با هر دسیسه‌ای به هر ریسمانی برای رسیدن به مقاصد خود چنگ می‌زدند.

وی بیان کرد: ترور مردم و مسئولان، بمب‌گذاری در مکان‌های عمومی، اختلال در نظم و امنیت شهرها تنها بخشی از اقدامات نیروهای منافقین در دهه 60 بود و در حال حاضر نیز نخبگان و دانشمندان هسته‌ای را مورد هدف خود قرار داده‌اند.

جنایات آمریکا در ایران منحصربه‌فرد نیست

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه بیان کرد: جنایات آمریکا در ایران منحصر به این چند مورد نیست و جنایات عظیم‌تری را هم مرتکب شده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران حمایت کرد که منجر به شهادت و زخمی‌شدن صدها هزار تن شد و شهادت مجروحان حملات شیمیایی رژیم صدام و همچنین ترور علما و اشخاص شاخص نظام سند زنده جنایات آمریکا است.

روشنگری‌ها درباره جنایات آمریکا باید فراتر از مرزها ایران برود

کلشی‌نژاد با بیان اینکه، زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اولویت‌های مسئولان نظام و حکومت است، خاطرنشان کرد: امیدواریم روشنگری‌ها درباره این جنایات فراتر از مرزها ایران برود چرا که مردم ایران این جنایات را با پوست و گوشت خود احساس کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×