» اجتماعی » باند سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در دام پلیس شاهین‌دژ افتاد
اجتماعی - تیتر یک - شاهین دژ
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌دژ:

باند سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در دام پلیس شاهین‌دژ افتاد

خرداد 24, 1402 30

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای محتویات و قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف رک، سرهنگ منصور احدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آن، چندین تیم تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور شدند تا نسبت به پیگیری و دستگیری سارق یا سارقان دراسرع‌وقت اقدام کنند.

وی افزود: در راستای عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و با زنجیره‌ای شدن سرقت‌های محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان و حساسیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌دژ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، در نهایت چهار متهم در سطح شهرستان و یکی از شهرستان‌های هم‌جوار شناسایی شدند.

احدی تصریح کرد: پس از شناسایی متهمان وبا اخذ مجوز قضایی بلافاصله دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار گرفته که در نهایت طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت خودرو و مال‌خر قطعات مسروقه اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

احدی تاکید کرد: برقراری نظم و امنیت برای مردم وظیفه خادمان آنان در انتظامی کشور است و چنانچه اگر افرادی بخواهند به هر دلیل این امنیت و آرامش را در سطح جامعه مختل کند پلیس قاطعانه و برابر قانون با آنها برخورد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: شاهین‌دژ پیام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×