» اخبار استان » میاندوآب » باید بند ناف اقتصاد کشور از نفت و دلار جدا شود
میاندوآب

باید بند ناف اقتصاد کشور از نفت و دلار جدا شود

اردیبهشت 1, 1402 40

به گزارش حرف رک به نقل از  زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه در مسائل اقتصادی مشکلاتی داریم، اظهار کرد: دولت باید اقتصاد را به مردم واگذار کرده و خود نقش ناظر و نظارتی داشته باشد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه دولت نباید تصدی‌گری کند، افزود: این موضوع باید در عمل نیز تحقق یابد و تنها جنبه شعاری نداشته باشد.

وی با بیان اینکه شایسته نیست امروز مردم در صف مرغ و تخم مرغ با کارت ملی باشند، گفت: آنهایی که نمی توانند کنار بروند و دولت نیز باید نظارت را افزایش دهد و تعداد ناظران را زیاد کند.

حسن زاده به حذف دلار از معادلات اقتصادی اشاره و تصریح کرد: کشورهایی مانند روسیه که این کار را انجام داده اند، به نتایج مطلوبی دست یافته و موفق بوده اند و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید دلار و نفت از معادلات اقتصادی کشور حذف شود، اظهار کرد: تا دلار حذف نشود، این مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد چون منافع عده ای به آن وابسته است.

وی تصریح کرد: از دولت انقلابی و مجلس انقلابی درخواست داریم تا دست به دست هم داده و بند ناف اقتصاد کشور را از نفت و دلار جدا کند تا ان شالله شاهد برطرف شدن مشکلات بوده و حرکت رو به رشد کشور باشیم.

حسن زاده در بخش دیگری از خطبه ها به وجود بروکراسی اداری اشاره و اظهار کرد: متاسفانه کاغذبازی و بروکراسی اداری موجب اذیت مردم می شود و در حالی که نباید امت اسلامی را با کاغذبازی و بروکراسی اذیت کرد بلکه باید به بهترین شکل مشکلات مردم را حل کرد.

وی هم چنین با تاکید بر دشمن شناسی، افزود: دشمن اصلی ما آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ بوده و در خارج از کشور است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید پشت صحنه جنگ افروزی ها و دشمن پشت صحنه را دید و شناخت نه اینکه اینجا در کشور اسلامی علیه هم باشیم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی، اظهار کرد: نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی ایران اسلامی اعم از سپاه، بسیج و ارتش و فراجا برخلاف نیروهای نظامی کشورهای دیگر، عزتمند و غیرتمند بوده و سرباز ولایت و انقلابی هستند و برای ما امنیت و آرامش به ارمغان آورده و از عزت و ناموس و اقتدار ایران اسلامی دفاع می کنند.

حسن زاده هم چنین با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: مردم در روز قدس امسال نیز هوشیاری و بصیرت و ولایتمداری خود را به دنیا نشان دادند و از این حضور پرشور مردم و بویژه مردم میاندوآب نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×